Про затвердження фінансового плану Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» на 2025 рік
УКРАЇНА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ЦУМАНСЬКА ЛІКАРНЯ ЦУМАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
45233, Волинська область, Луцький район, смт.Цумань, вул.Філатова, 6
Телефон: (03365) 9-45-73 Код ЄДРПОУ 01982844.
E-mail: tsumanrl@ukr.net
09 грудня 2024 року №
|
Голові селищної ради Анатолію ДОРОШУКУ |
КП «Цуманська лікарня» просить розглянути і затвердити на сесії селищної ради фінансовий план Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» на 2025 рік.
Проєкт рішення селищної ради, фінансовий план Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» на 2025 рік, розрахунок до фінансового плану та пояснювальна записка додаються на паперових та електронних носіях.
Директор Тетяна ПИЛИПЧУК
ЦУМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
«___» грудня 2024 р. смт Цумань №____
Про затвердження фінансового плану
Комунального підприємства
«Цуманська лікарня Цуманської селищної ради»
на 2025 рік
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рекомендацій постійних комісій селищної ради з питань бюджету, фінансів, планування, розвитку підприємства, управління комунальною власністю, клопотання Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» від 09 грудня 2024 року №, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити фінансовий план Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» на 2025 рік (додається).
2. Звіт про виконання фінансового плану Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» за 2025 рік заслухати в І кварталі 2026 року.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету, фінансів, планування, розвитку підприємства, управління комунальною власністю.
Селищний голова Анатолій ДОРОШУК
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення селищної ради
___ грудня 2024 року №___
Фінансовий план
Комунального підприємства
«Цуманська лікарня Цуманської селищної ради»
на 2025 рік
Найменування показника |
Код рядка |
Планова-ний рік, усього |
У тому числі за кварталами |
|||
I |
II |
III |
IV |
|||
1. Доходи |
|
19043,0 |
4706,5 |
4794,3 |
4781,2 |
4761,0 |
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
001 |
15791,0 |
3762,7 |
3882,7 |
4047,7 |
4097,9 |
Податок на додану вартість |
002 |
|
|
|
|
|
Акцизний збір |
003 |
|
|
|
|
|
Інші вирахування з доходу |
004 |
|
|
|
|
|
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
010 |
|
|
|
|
|
У тому числі за основними видами діяльності згідно з КВЕД: |
|
|
|
|
|
|
|
011 |
|
|
|
|
|
|
012 |
|
|
|
|
|
|
013 |
|
|
|
|
|
|
014 |
|
|
|
|
|
доходи від інших видів діяльності |
015 |
|
|
|
|
|
Інші операційні доходи, усього |
020 |
2952,0 |
868,8 |
836,6 |
658,5 |
588,1 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
доходи від реалізації: |
|
|
|
|
|
|
іноземної валюти |
021 |
|
|
|
|
|
інших оборотних активів (крім фінансових інвестицій) |
022 |
|
|
|
|
|
операційної оренди активів |
023 |
200 |
50 |
50 |
50 |
50 |
операційної курсової різниці за операціями в іноземній валюті |
024 |
|
|
|
|
|
суми штрафів, пені, неустойок та інших санкцій за порушення господарських договорів, що надійшли від боржників, у тому числі за рішенням суду |
025 |
|
|
|
|
|
дохід від списання кредиторської заборгованості, щодо якої минув строк позову |
026 |
|
|
|
|
|
відшкодування раніше списаних активів (погашення боргів, списаних як безнадійні) |
027 |
|
|
|
|
|
суми одержаних грантів і субсидій |
028 |
2502 |
756,3 |
724,1 |
546,0 |
475,6 |
інші доходи від операційної діяльності |
029 |
250,0 |
62,5 |
62,5 |
62,5 |
62,5 |
Дохід від участі в капіталі (дохід від інвестицій, здійснених в асоційовані підприємства, дочірні або спільні підприємства, що обліковується за методом участі в капіталі) |
030 |
|
|
|
|
|
Інші фінансові доходи, усього |
040 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
одержані дивіденди |
041 |
|
|
|
|
|
відсотки та інші доходи, одержані від фінансових інвестицій (крім доходів, що обліковуються за методом участі в капіталі) |
042 |
|
|
|
|
|
Інші доходи, усього |
050 |
210,0 |
52,5 |
52,5 |
52,5 |
52,5 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
дохід від реалізації: |
|
|
|
|
|
|
фінансових інвестицій |
051 |
|
|
|
|
|
необоротних активів |
052 |
|
|
|
|
|
майнових комплексів |
053 |
|
|
|
|
|
неопераційних курсових різниць |
054 |
|
|
|
|
|
інші доходи, що отримані у процесі звичайної діяльності, але не пов'язані з операційною діяльністю |
055 |
210,0 |
52,5 |
52,5 |
52,5 |
52,5 |
Надзвичайні доходи (відшкодування збитків від надзвичайних ситуацій, стихійного лиха, пожеж, техногенних аварій тощо) |
060 |
|
|
|
|
|
Усього доходів |
070 |
19043,0 |
4706,5 |
4794,3 |
4781,2 |
4761,0 |
2. Витрати |
|
19043,0 |
4706,5 |
4794,3 |
4781,2 |
4761,0 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) |
080 |
15773,0 |
3889,0 |
3976,8 |
3963,7 |
3943,5 |
У тому числі за основними видами діяльності згідно з КВЕД |
|
|
|
|
|
|
|
081 |
|
|
|
|
|
|
082 |
|
|
|
|
|
|
083 |
|
|
|
|
|
|
084 |
|
|
|
|
|
за іншими видами діяльності |
085 |
|
|
|
|
|
Довідково: наднормативні виробничі витрати |
080/1 |
|
|
|
|
|
Адміністративні витрати, усього |
090 |
3000,0 |
750,0 |
750,0 |
750,0 |
750,0 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
загальні корпоративні витрати |
091 |
|
|
|
|
|
витрати на службові відрядження і утримання аппарату управління підприємством |
092 |
2,00 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
витрати на утримання основних засобів. Інших матеріальних необоротних активів загальногосподарського використання |
093 |
|
|
|
|
|
витрати на зв’язок |
094 |
26 |
6,5 |
6,5 |
6,5 |
6,5 |
інші |
095 |
2972 |
743,0 |
743,0 |
743,0 |
743,0 |
Витрати на збут, усього |
100 |
|
|
|
|
|
У тому числі витрати на: |
|
|
|
|
|
|
утримання підрозділів, що займаються збутом продукції |
101 |
|
|
|
|
|
рекламу |
102 |
|
|
|
|
|
доставку продукції споживачам |
103 |
|
|
|
|
|
Інші операційні витрати усього |
110 |
|
|
|
|
|
У тому числі |
|
|
|
|
|
|
єдиний податок |
111 |
|
|
|
|
|
собівартість реалізованих виробничих запасів |
112 |
|
|
|
|
|
сумнівні (безнадійні) борги та втрати від знецінення запасів |
113 |
|
|
|
|
|
втрати від операційних курсових різниць |
114 |
|
|
|
|
|
визнані економічні санкції |
115 |
|
|
|
|
|
витрати на утримання, експлуатацію та забезпечення основної діяльності об’єктів соціальної інфраструктури |
116 |
|
|
|
|
|
витрати на благодійництво |
117 |
|
|
|
|
|
безоплатна передача оборотних активів |
118 |
|
|
|
|
|
Фінансові витрати, усього |
120 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
витрати на відсотки |
121 |
|
|
|
|
|
інші витрати підприємства, пов’язані із залученням позикового капіталу |
122 |
|
|
|
|
|
Втрати від участі в капіталі (збиток, спричинений інвестиціями асоційовані, дочірні або спільні підприємства, що обліковуються за методом участі в капіталі |
130 |
|
|
|
|
|
Інші витрати, усього |
140 |
270,0 |
67,5 |
67,5 |
67,5 |
67,5 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
собівартість реалізації : |
|
|
|
|
|
|
фінансових інвестицій |
141 |
|
|
|
|
|
необоротних активів |
142 |
|
|
|
|
|
майнових комплексів |
143 |
|
|
|
|
|
втрати від не операційних курсових різниць |
144 |
|
|
|
|
|
безоплатна передача необоротних активів |
145 |
|
|
|
|
|
інші витрати, що виникають в процесі звичайної діяльності (крім фінансових витрат), але не пов’язані з операційною діяльністю |
146 |
270,0 |
67,5 |
67,5 |
67,5 |
67,5 |
Податок на прибуток від звичайної діяльності |
150 |
|
|
|
|
|
Надзвичайні витрати (невідшкодовані збитки) |
160 |
|
|
|
|
|
Усього витрати |
170 |
16975,0 |
4243,8 |
4243,7 |
4243,8 |
4243,7 |
3. Фінансові результати діяльності |
|
|
|
|
|
|
Валовий прибуток (збиток) |
180 |
|
|
|
|
|
У тому числі за основними видами діяльності згідно з КВЕД: |
|
|
|
|
|
|
|
181 |
|
|
|
|
|
|
182 |
|
|
|
|
|
|
183 |
|
|
|
|
|
|
184 |
|
|
|
|
|
валовий прибуток (збиток) від інших видів діяльності |
185 |
|
|
|
|
|
Фінансовий результат від операційної діяльності |
190 |
|
|
|
|
|
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування |
200 |
|
|
|
|
|
Чистий прибуток (збиток), усього |
210 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
прибуток |
211 |
|
|
|
|
|
збиток |
212 |
|
|
|
|
|
4. Плановий розподіл чистого прибутку |
|
|
|
|
|
|
Відрахування частини прибутку (доходу) |
220 |
|
|
|
|
|
комунальними, казенними підприємствами та їх об’єднаннями і дочірніми підприємствами |
221 |
|
|
|
|
|
акціонерними, холдинговими компаніями і господарськими товариствами та їх дочірніми підприємствами до фонду дивідендів |
222 |
|
|
|
|
|
У тому числі на комунальну частку (акції, паї) у статутних фондах |
222/1 |
|
|
|
|
|
Розвиток виробництва |
240 |
|
|
|
|
|
У тому числі за основними видами діяльності згідно з КВЕД: |
|
|
|
|
|
|
|
241 |
|
|
|
|
|
|
242 |
|
|
|
|
|
|
243 |
|
|
|
|
|
|
244 |
|
|
|
|
|
розвиток за іншими видами діяльності |
245 |
|
|
|
|
|
Відрахування до фонду матеріального заохочення |
250 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
керівника підприємства |
250/1 |
|
|
|
|
|
управлінського персоналу |
250/2 |
|
|
|
|
|
працівників |
250/3 |
|
|
|
|
|
Інші цілі (розшифрувати) |
260 |
|
|
|
|
|
Частина ІІ. Джерела формування та надходження коштів і напрями використання
Найменування показника |
Код рядка |
Планований рік, усього |
У тому числі за кварталами |
|||
|
|
|
I |
II |
III |
IV |
1.Джерела формування та надходження коштів |
|
|
|
|
|
|
Чистий прибуток |
270 |
|
|
|
|
|
Нерозподілений прибуток минулих періодів |
280 |
|
|
|
|
|
Амортизаційні відрахування |
290 |
|
|
|
|
|
Довгострокові кредити банків |
300 |
|
|
|
|
|
Інші довгострокові фінансові зобов’язання |
310 |
|
|
|
|
|
Інші довгострокові зобов’язання |
320 |
|
|
|
|
|
Короткострокові кредити банків |
330 |
|
|
|
|
|
Сума авансу (попередня оплата) одержаного для поставки продукції (виконання робіт, надання послуг) |
340 |
|
|
|
|
|
Векселі видані |
350 |
|
|
|
|
|
Товари (роботи, послуги), одержані на умовах відстрочки платежу |
360 |
|
|
|
|
|
Цільове фінансування і цільове находження, усього |
370 |
2502,0 |
756,3 |
724,1 |
546,0 |
475,6 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
субсидії, асигнування з бюджету (кошти місцевих бюджетів) |
371 |
2015,0 |
756,3 |
424,1 |
546,0 |
288,6 |
кошти спеціальних цільових фондів (розшифрувати) |
372 |
487,0 |
|
300,0 |
|
187,0 |
Інші джерела (власні кошти підприємства, кошти НСЗУ, інші кошти, не заборонені законодавством ) |
380 |
14866,9 |
3306,4 |
3836,4 |
3697,8 |
4026,3 |
2. Приріст активів підприємства |
|
|
|
|
|
|
Капітальні інвестиції, усього |
390 |
487,0 |
|
300,0 |
|
187,0 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
капітальне будівництво |
391 |
|
|
|
|
|
придбання (виготовлення) основних засобів |
392 |
487,0 |
|
300,0 |
|
187,0 |
придбання (виготовлення) інших необоротних активів |
393 |
|
|
|
|
|
придбання (створення) нематеріальних активів |
394 |
|
|
|
|
|
Модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція, капітальний ремонт) основних засобів |
400 |
|
|
|
|
|
Довгострокові фінансові інвестиції |
410 |
|
|
|
|
|
Приріст оборотних активів підприємства |
420 |
|
|
|
|
|
Поточні фінансові інвестиції |
430 |
|
|
|
|
|
Інші витрати (розшифрувати) |
440 |
|
|
|
|
|
3. Повернення залучених коштів, усього |
450 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
довгострокові кредити банків |
451 |
|
|
|
|
|
інші довгострокові фінансові зобов’язання |
452 |
|
|
|
|
|
інші довгострокові зобов’язання |
453 |
|
|
|
|
|
короткострокові кредити банків |
454 |
|
|
|
|
|
інші зобов’язання |
455 |
|
|
|
|
|
4. Витрати, пов’язані з внесенням обов’язкових платежів до бюджету та цільових фондів |
|
|
|
|
|
|
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до бюджету, усього |
460 |
2855,0 |
598,7 |
782,7 |
690,8 |
782,8 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до державного бюджету, усього |
461 |
90,0 |
22,5 |
22,5 |
22,5 |
22,5 |
з них : |
|
|
|
|
|
|
податок на прибуток |
461/1 |
|
|
|
|
|
податок на додану вартість |
461/2 |
90,0 |
22,5 |
22,5 |
22,5 |
22,5 |
інші податки та обов’язкові платежі |
461/3 |
|
|
|
|
|
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до місцевого бюджету, усього |
462 |
2765,0 |
576,2 |
760,2 |
668,3 |
760,3 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
єдиний податок |
462/1 |
|
|
|
|
|
ПДФО |
462/2 |
2160 |
450,0 |
594,0 |
522,0 |
594,0 |
інші податки та обов’язкові платежі |
462/3 |
605,0 |
126,2 |
166,2 |
146,3 |
166,3 |
Погашення податкової заборгованості, що виникла на початок планового періоду, у тому числі реструктуризовані та відстрочені суми, що підлягають сплаті в плановому році |
470 |
|
|
|
|
|
Внески до цільових фондів |
480 |
|
|
|
|
|
Інші обов’язкові платежі (розшифрувати) |
490 |
|
|
|
|
|
5. Покриття збитків минулих років |
500 |
|
|
|
|
|
6. Елементи операційних витрат |
|
|
|
|
|
|
Матеріальні затрати, усього |
510 |
3040,00 |
1012,6 |
680,4 |
802,3 |
544,7 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
придбанні: |
|
|
|
|
|
|
за прямими договорами |
510/1 |
500,0 |
125,0 |
125,0 |
125,0 |
125,0 |
на біржах |
510/2 |
|
|
|
|
|
за інших умов (розшифрувати) |
510/3 |
2540,0 |
887,6 |
555,4 |
677,3 |
419,7 |
матеріальні затрати за видами: |
|
|
|
|
|
|
сировини та основні матеріали |
511 |
1005,0 |
251,3 |
251,3 |
251,3 |
251,1 |
придбанні напівфабрикати та комплектувальні вироби |
512 |
|
|
|
|
|
паливо та енергія |
513 |
2015,0 |
756,3 |
424,1 |
546,0 |
288,6 |
будівельні матеріали |
514 |
|
|
|
|
|
запасні частини |
515 |
20,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
тара і тарні матеріали |
516 |
|
|
|
|
|
допоміжні та інші матеріали |
517 |
|
|
|
|
|
Витрати на оплату праці |
520 |
12000,0 |
2500,0 |
3300,0 |
2900,0 |
3300,0 |
Відрахування на соціальні заходи |
530 |
2640,0
|
550,0 |
726,0 |
638,0 |
726,0 |
Амортизація |
540 |
500,0 |
125,0 |
125,0 |
125,0 |
125,0 |
Інші операційні витрати |
550 |
863,0 |
215,7 |
215,7 |
215,7 |
215,9 |
Усього |
560 |
19043,00 |
4403,3 |
5047,1 |
4681,0 |
4911,6 |
Частина ІІІ. Формування доходу від фінансових інвестицій
Код рядка |
Об’єкт фінансової інвестиції |
Сума фінансової інвестиції, тис. грн. |
Частка у статутному фонді об’єкта фінансової інвестиції, відсотків |
План доходу від фінансової інвестиції, у тому числу за кварталами |
||||
|
|
|
|
На рік |
І |
ІІ |
ІІІ |
ІУ |
1. Спрямування доходу за рядком 030
010 |
|
|
|
|
|
|
|
|
020 |
|
|
|
|
|
|
|
|
030 |
|
|
|
|
|
|
|
|
040 |
|
|
|
|
|
|
|
|
050 |
|
|
|
|
|
|
|
|
060 |
|
|
|
|
|
|
|
|
070 |
|
|
|
|
|
|
|
|
080 |
|
|
|
|
|
|
|
|
090 |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
150 |
Підсумок |
|
|
|
|
|
|
|
2. Спрямування доходу за рядком 040
160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
230 |
|
|
|
|
|
|
|
|
240 |
|
|
|
|
|
|
|
|
250 |
Підсумок |
|
|
|
|
|
|
|
Директор Олена ГРАУЗЕ
Розрахунок до фінансового плану по використанню коштів (касові видатки) Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради»
на 2025 рік
Заробітна плата
Заробітну плату працівників КП «Цуманська лікарня» розраховано згідно тарифікаційних списків, мінімальної заробітної плати з 1 квітня 2024 р.- 8000,00 грн. Враховано також видатки працівникам на оплату нічних, святкових, видатки на оплату праці по цивільно-правовим договорам та інші доплати, надбавки, передбачені штатним розписом підприємства. Матеріальна допомога на оздоровлення працівникам може бути нарахована та виплачена лише при наявності коштів. Також, при наявності вільних коштів, працівникам підприємства можуть бути нараховані та виплачені премії.
Витрати на оплату праці – 12 000 000,00 грн.
Нарахування на заробітну плату (22%)
Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ)
Витрати на сплату ЄСВ – 2 640 000 ,00 грн.
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 419000,00 грн.
Бланки, статистична документація, конверти 33 000
Господарчі товари, пральний порошок, миюче, сипуче 25 000
Канцтовари 30 000
Паливно-мастильні матеріали (бензин А-92, дизельне паливо) 196 000
Запчастини до автомобіля 20 000
Періодичні видання 30 000
Двохстороння спідниця в рентген кабінет 10 000
Медичний інвентар та обладнання 30 000
Інші предмети, матеріали, обладнання та інвентар, будівельні товари, тощо 45 000
Медикаменти, медичні вироби та матеріали, реактиви, антисептик, деззасоби ______________________ 825 000,00 грн.
Медикаменти |
250 000 |
Медичні вироби та матеріали |
200 000 |
Реактиви |
270 000 |
Антисептик |
25 000 |
Деззасоби |
5 400 |
Продукти харчування _ 180 000 грн.
Оплата послуг (крім комунальних)______________________________ __ ____581 100 грн.
Ремонт та обслуговування медичного обладнання |
70 000 |
Обслуговування рентгеноапаратури |
35 000 |
Навчання |
4 000 |
Проведення обслуговування та поточного ремонту автомобіля |
15 000 |
Заправка вогнегасників |
5 000 |
Послуги з утилізації медичних відходів |
9 000 |
Послуги із технічного обслуговування РРО |
5 000 |
Обслуговування офісної техніки |
8 000 |
Встановлення, супровід та обслуговування програмного забезпечення |
70 000 |
Вивезення та захоронення сміття |
9 000 |
Телефонний зв’язок, інтернет |
26 000 |
Послуги досліджень Волинського обласного лабораторного центру Міністерства здоров’я України |
14 000 |
Зовнішні послуги з медичної допомоги |
10 000 |
Послуги охоронної та пожежної сигналізації |
24 000 |
Послуги страхування |
4 000 |
Касове обслуговування банківських рахунків |
500 |
Транспортні послуги |
10 000 |
Проведення вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій приміщень бухгалтерії, поліклініки, встановлення засобів грозозахисту на дахах даних приміщень та виготовлення проектно-кошторисної документації на ці роботи |
93 000 |
Монтаж пожежної сигналізації оповіщення, управління евакуацією людей в приміщеннях бухгалтерії, поліклініки та виготовлення проектно-кошторисної документації на ці роботи |
93 000 |
Встановлення приплинно-витяжної вентиляції в рентгенокабінеті |
60 000 |
Послуги по охороні праці |
11 500 |
Видатки на відрядження_________________________________________________2 000 грн. Видатки на відрядження працівників КП «Цуманська лікарня» обраховані з врахуванням вартості проїзду та добових.
Оплата електроенергії 1 009 020 грн.
Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг (придбання брикетів торф’яних ) _____________________________________________________________________810 000 грн.
Інші поточні видатки (податки)_____________________ __ ______________90 000 грн.
ВСЬОГО поточних витрат: - 18 556 020 грн., в тому числі :
Заробітна плата – 12 000 000 грн.
Нарахування на заробітну плату – 2 640 000 грн.
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 419 000грн.
Медикаменти, медичні вироби та матеріали, реактиви, антисептик, деззасоби –
825 000 грн.
Продукти харчування – 180 000 грн.
Оплата послуг (крім комунальних) – 581 000 грн.
Видатки на відрядження – 2 000 грн.
Оплата електроенергії – 1 009 020 грн.
Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг – 810 000 грн.
Інші поточні видатки – 90 000 грн.
Приріст активів (капітальні видатки)_________ 487 000 грн.
Насос глибинний 35 000 грн.
Насос на котельню 25 000 грн.
Візок для миття пацієнта 72 000 грн.
Гінекологічне крісло для інвалідів 55 000 грн.
Конвексний датчик УЗД 300 000 грн.
Разом: 18 556 020 + 487 000 =19 043 020,00
Планові джерела надходження коштів:
грн.
|
Власні кошти підприємства, кошти НСЗУ |
Кошти місцевих бюджетів, інші бюджетні кошти |
Всього |
Заробітна плата |
12 000 000 |
|
12 000 000 |
Нарахування на заробітну плату |
2 640 000 |
|
2 640 000 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
223 000 |
196 000 |
419 000 |
Медикаменти медичні вироби та матеріали, реактиви, антисептик, деззасоби |
825 000 |
|
825 000 |
Продукти харчування |
180 000 |
|
180 000 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
581 000 |
|
581 000 |
Видатки на відрядження |
2 000 |
|
2 000 |
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
|
1 819 020 |
1 819 020 |
Інші видатки (податки, тощо)
|
90 000 |
|
90 000 |
Поточні видатки |
16 541 000 |
2 015 020 |
18 556 020 |
Капітальні видатки |
|
487 000 |
487 000 |
Всього |
16 541 000 |
2 502 020 |
19043020 |
Директор Тетяна ПИЛИПЧУК
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до рішення «Про затвердження фінансового плану
Комунального підприємства
«Цуманська лікарня Цуманської селищної ради»
на 2025 рік»
- Обгрунтування необхідності прийняття рішення
Фінансовий план КП «Цуманська лікарня» складений для відображення обсягів надходжень і використання коштів, отримання очікуваних доходів і здійснення запланованих витрат у 2025 році, а також для забезпечення потреб діяльності та розвитку підприємства, виконання зобов’язань, включаючи зобов’язання щодо надання якісних медичних послуг.
2. Мета і шляхи її досягнення
Метою прийняття рішення є створення умов для повноцінної діяльності підприємства. Шляхами досягнення мети є прийняття фінансового плану та його здійснення і виконання.
3. Правові аспекти
Це питання регулюється нормами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарським, Бюджетним кодексами України та іншими чинними нормативно-правовими актами.
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Виконання фінансового плану є можливим при надходженні необхідної суми коштів за договором із НСЗУ за надані медичні послуги підприємства, коштів місцевого бюджету за місцевою Програмою фінансової підтримки Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради», власних коштів підприємства, інших коштів не заборонених законодавством.
5. Позиція зацікавлених органів, установ, організацій
У вирішенні цього питання зацікавлене КП «Цуманська лікарня», Цуманська селищна рада, як Власник, а також населення Цуманської ОТГ та інші громадяни району, які користуються послугами підприємства. Їхня позиція полягає у тому, щоб рішення було прийняте.
6. Регіональний аспект
Дане рішення стосується вирішення питання забезпечення населення Цуманської ОТГ та інших громадян району повноцінною вторинною медичною допомогою.
7. Громадське обговорення
Рішення не потребує проведення громадського обговорення.
8. Прогноз результатів
Затверджений фінансовий план підприємства має забезпечувати надання якісних медичних послуг населенню з вторинної медичної допомоги, повний та своєчасний розрахунок за надані послуги, своєчасність розрахунків з постачальниками та підрядниками за надані послуги (виконані роботи), сплату обов’язкових платежів та податків до бюджету, недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі.
Директор Олена ГРАУЗЕ
УКРАЇНА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ЦУМАНСЬКА ЛІКАРНЯ ЦУМАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
45233, Волинська область, Луцький район, смт. Цумань, вул.Філатова, 6
Телефон: (03365) 9-45-73 Код 01982844
E-mail: tsumanrl@ukr.net
22 лютого 2024 року № 59
УДКСУ у Ківерцівському р-ні
Волинської області
КП «Цуманська лікарня» , надсилає Вам на 2024 рік : довідки про зміни до
плану використання бюджетних коштів №1 від 22.02.2024 року , довідки
про зміни до помісячного плану використання бютжетних коштів №1 від
22.02.2024 року.
Директор Олена ГРАУЗЕ
Головний бухгалтер Наталія МАЛИШ
УКРАЇНА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ЦУМАНСЬКА ЛІКАРНЯ ЦУМАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
45233, Волинська область, Луцький район, смт. Цумань, вул.Філатова, 6
Телефон: (03365) 9-45-73 Код 01982844
E-mail: tsumanrl@ukr.net
22 лютого 2024 року № 60
Начальнику Відділу фінансів
Цуманської селищної ради
Іванні ПРИВИДЕНЕЦЬ
КП «Цуманська лікарня» , надсилає Вам на 2024 рік : довідки про зміни до
плану використання бюджетних коштів №1 від 22.02.2024 року , довідки
про зміни до помісячного плану використання бютжетних коштів №1 від
22.02.2024 року.
Директор Олена ГРАУЗЕ
Головний бухгалтер Наталія МАЛИШ
УКРАЇНА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ЦУМАНСЬКА ЛІКАРНЯ ЦУМАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
45233, Волинська область, Луцький район, смт. Цумань, вул.Філатова, 6
Телефон: (03365) 9-45-73 Код 01982844
E-mail: tsumanrl@ukr.net
22 лютого 2024 року № 58
Селищному голові
Анатолію ДОРОШУКУ
КП «Цуманська лікарня» , надсилає Вам на 2024 рік : довідки про зміни до
плану використання бюджетних коштів №1 від 22.02.2024 року , довідки
про зміни до помісячного плану використання бютжетних коштів №1 від
22.02.2024 року.
Директор Олена ГРАУЗЕ
Головний бухгалтер Наталія МАЛИШ