Про затвердження фінансового плану Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» на 2024 рік
УКРАЇНА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ЦУМАНСЬКА ЛІКАРНЯ ЦУМАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
45233, Волинська область, Луцький район, смт.Цумань, вул.Філатова, 6
Телефон: (03365) 9-45-73 Код ЄДРПОУ 01982844.
E-mail: tsumanrl@ukr.net
09 грудня 2024 року №
|
Голові селищної ради Анатолію ДОРОШУКУ |
КП «Цуманська лікарня» просить розглянути і затвердити на сесії селищної ради фінансовий план Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» на 2024 рік.(нова редакція)
Проєкт рішення селищної ради, фінансовий план Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» на 2024 рік, розрахунок до фінансового плану та пояснювальна записка додаються на паперових та електронних носіях.
Директор Тетяна ПИЛИПЧУК
ЦУМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
«___» грудня 2024 р. смт Цумань №____
Про затвердження фінансового плану
Комунального підприємства
«Цуманська лікарня Цуманської селищної ради»
на 2024 рік
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рекомендацій постійних комісій селищної ради з питань бюджету, фінансів, планування, розвитку підприємства, управління комунальною власністю, клопотання Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» від 01 грудня 2022 року №413, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити фінансовий план Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» на 2024 рік (додається).
2. Звіт про виконання фінансового плану Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради» за 2024 рік заслухати в І кварталі 2025 року.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету, фінансів, планування, розвитку підприємства, управління комунальною власністю.
Селищний голова Анатолій ДОРОШУК
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення селищної ради
___ грудня 2023 року №___
Фінансовий план
Комунального підприємства
«Цуманська лікарня Цуманської селищної ради»
на 2024 рік
Найменування показника |
Код рядка |
Планова-ний рік, усього |
У тому числі за кварталами |
|||
I |
II |
III |
IV |
|||
1. Доходи |
|
14637 |
3513,8 |
3761,2 |
3490,5 |
3871,5 |
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
001 |
12030,5 |
2876,0 |
3341,6 |
3133,9 |
2679,0 |
Податок на додану вартість |
002 |
|
|
|
|
|
Акцизний збір |
003 |
|
|
|
|
|
Інші вирахування з доходу |
004 |
|
|
|
|
|
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
010 |
|
|
|
|
|
У тому числі за основними видами діяльності згідно з КВЕД: |
|
|
|
|
|
|
|
011 |
|
|
|
|
|
|
012 |
|
|
|
|
|
|
013 |
|
|
|
|
|
|
014 |
|
|
|
|
|
доходи від інших видів діяльності |
015 |
|
|
|
|
|
Інші операційні доходи, усього |
020 |
2309,9 |
528,7 |
357,1 |
294,1 |
1130 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
доходи від реалізації: |
|
|
|
|
|
|
іноземної валюти |
021 |
|
|
|
|
|
інших оборотних активів (крім фінансових інвестицій) |
022 |
|
|
|
|
|
операційної оренди активів |
023 |
184,0 |
44,4 |
45,2 |
46,4 |
48,0 |
операційної курсової різниці за операціями в іноземній валюті |
024 |
|
|
|
|
|
суми штрафів, пені, неустойок та інших санкцій за порушення господарських договорів, що надійшли від боржників, у тому числі за рішенням суду |
025 |
|
|
|
|
|
дохід від списання кредиторської заборгованості, щодо якої минув строк позову |
026 |
|
|
|
|
|
відшкодування раніше списаних активів (погашення боргів, списаних як безнадійні) |
027 |
|
|
|
|
|
суми одержаних грантів і субсидій |
028 |
1876,5 |
367,3 |
298,6 |
228,5 |
982,1 |
інші доходи від операційної діяльності |
029 |
249,5 |
117,0 |
13,3 |
19,2 |
100,0 |
Дохід від участі в капіталі (дохід від інвестицій, здійснених в асоційовані підприємства, дочірні або спільні підприємства, що обліковується за методом участі в капіталі) |
030 |
|
|
|
|
|
Інші фінансові доходи, усього |
040 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
одержані дивіденди |
041 |
|
|
|
|
|
відсотки та інші доходи, одержані від фінансових інвестицій (крім доходів, що обліковуються за методом участі в капіталі) |
042 |
|
|
|
|
|
Інші доходи, усього |
050 |
296,6 |
109,1 |
62,5 |
62,5 |
62,5 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
дохід від реалізації: |
|
|
|
|
|
|
фінансових інвестицій |
051 |
|
|
|
|
|
необоротних активів |
052 |
|
|
|
|
|
майнових комплексів |
053 |
|
|
|
|
|
неопераційних курсових різниць |
054 |
|
|
|
|
|
інші доходи, що отримані у процесі звичайної діяльності, але не пов'язані з операційною діяльністю |
055 |
296,6 |
109,1 |
62,5 |
62,5 |
62,5 |
Надзвичайні доходи (відшкодування збитків від надзвичайних ситуацій, стихійного лиха, пожеж, техногенних аварій тощо) |
060 |
|
|
|
|
|
Усього доходів |
070 |
14637,0 |
3513,8 |
3761,2 |
3490,5 |
3871,5 |
2. Витрати |
|
14637,0 |
3513,8 |
3761,2 |
3490,5 |
3871,5 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) |
080 |
12174,1 |
2932,6 |
3114,1 |
2878,4 |
3249,0 |
У тому числі за основними видами діяльності згідно з КВЕД |
|
|
|
|
|
|
|
081 |
|
|
|
|
|
|
082 |
|
|
|
|
|
|
083 |
|
|
|
|
|
|
084 |
|
|
|
|
|
за іншими видами діяльності |
085 |
|
|
|
|
|
Довідково: наднормативні виробничі витрати |
080/1 |
|
|
|
|
|
Адміністративні витрати, усього |
090 |
2338,2 |
544,3 |
625,3 |
582,1 |
586,5 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
загальні корпоративні витрати |
091 |
|
|
|
|
|
витрати на службові відрядження і утримання аппарату управління підприємством |
092 |
|
|
|
|
|
витрати на утримання основних засобів. Інших матеріальних необоротних активів загальногосподарського використання |
093 |
|
|
|
|
|
витрати на зв’язок |
094 |
25,1 |
5,3 |
8,6 |
4,7 |
6,5 |
інші |
095 |
2313,1 |
539,0 |
616,7 |
577,4 |
580,0 |
Витрати на збут, усього |
100 |
|
|
|
|
|
У тому числі витрати на: |
|
|
|
|
|
|
утримання підрозділів, що займаються збутом продукції |
101 |
|
|
|
|
|
рекламу |
102 |
|
|
|
|
|
доставку продукції споживачам |
103 |
|
|
|
|
|
Інші операційні витрати усього |
110 |
|
|
|
|
|
У тому числі |
|
|
|
|
|
|
єдиний податок |
111 |
|
|
|
|
|
собівартість реалізованих виробничих запасів |
112 |
|
|
|
|
|
сумнівні (безнадійні) борги та втрати від знецінення запасів |
113 |
|
|
|
|
|
втрати від операційних курсових різниць |
114 |
|
|
|
|
|
визнані економічні санкції |
115 |
|
|
|
|
|
витрати на утримання, експлуатацію та забезпечення основної діяльності об’єктів соціальної інфраструктури |
116 |
|
|
|
|
|
витрати на благодійництво |
117 |
|
|
|
|
|
безоплатна передача оборотних активів |
118 |
|
|
|
|
|
Фінансові витрати, усього |
120 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
витрати на відсотки |
121 |
|
|
|
|
|
інші витрати підприємства, пов’язані із залученням позикового капіталу |
122 |
|
|
|
|
|
Втрати від участі в капіталі (збиток, спричинений інвестиціями асоційовані, дочірні або спільні підприємства, що обліковуються за методом участі в капіталі |
130 |
|
|
|
|
|
Інші витрати, усього |
140 |
124,7 |
36,9 |
21,8 |
30,0 |
36,0 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
собівартість реалізації : |
|
|
|
|
|
|
фінансових інвестицій |
141 |
|
|
|
|
|
необоротних активів |
142 |
|
|
|
|
|
майнових комплексів |
143 |
|
|
|
|
|
втрати від не операційних курсових різниць |
144 |
|
|
|
|
|
безоплатна передача необоротних активів |
145 |
|
|
|
|
|
інші витрати, що виникають в процесі звичайної діяльності (крім фінансових витрат), але не пов’язані з операційною діяльністю |
146 |
124,7 |
36,9 |
21,8 |
30,0 |
36,0 |
Податок на прибуток від звичайної діяльності |
150 |
|
|
|
|
|
Надзвичайні витрати (невідшкодовані збитки) |
160 |
|
|
|
|
|
Усього витрати |
170 |
14637,0 |
3513,8 |
3761,2 |
3490,5 |
3871,5 |
3. Фінансові результати діяльності |
|
|
|
|
|
|
Валовий прибуток (збиток) |
180 |
|
|
|
|
|
У тому числі за основними видами діяльності згідно з КВЕД: |
|
|
|
|
|
|
|
181 |
|
|
|
|
|
|
182 |
|
|
|
|
|
|
183 |
|
|
|
|
|
|
184 |
|
|
|
|
|
валовий прибуток (збиток) від інших видів діяльності |
185 |
|
|
|
|
|
Фінансовий результат від операційної діяльності |
190 |
|
|
|
|
|
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування |
200 |
|
|
|
|
|
Чистий прибуток (збиток), усього |
210 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
прибуток |
211 |
|
|
|
|
|
збиток |
212 |
|
|
|
|
|
4. Плановий розподіл чистого прибутку |
|
|
|
|
|
|
Відрахування частини прибутку (доходу) |
220 |
|
|
|
|
|
комунальними, казенними підприємствами та їх об’єднаннями і дочірніми підприємствами |
221 |
|
|
|
|
|
акціонерними, холдинговими компаніями і господарськими товариствами та їх дочірніми підприємствами до фонду дивідендів |
222 |
|
|
|
|
|
У тому числі на комунальну частку (акції, паї) у статутних фондах |
222/1 |
|
|
|
|
|
Розвиток виробництва |
240 |
|
|
|
|
|
У тому числі за основними видами діяльності згідно з КВЕД: |
|
|
|
|
|
|
|
241 |
|
|
|
|
|
|
242 |
|
|
|
|
|
|
243 |
|
|
|
|
|
|
244 |
|
|
|
|
|
розвиток за іншими видами діяльності |
245 |
|
|
|
|
|
Відрахування до фонду матеріального заохочення |
250 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
керівника підприємства |
250/1 |
|
|
|
|
|
управлінського персоналу |
250/2 |
|
|
|
|
|
працівників |
250/3 |
|
|
|
|
|
Інші цілі (розшифрувати) |
260 |
|
|
|
|
|
Частина ІІ. Джерела формування та надходження коштів і напрями використання
Найменування показника |
Код рядка |
Планований рік, усього |
У тому числі за кварталами |
|||
|
|
|
I |
II |
III |
IV |
1.Джерела формування та надходження коштів |
|
|
|
|
|
|
Чистий прибуток |
270 |
|
|
|
|
|
Нерозподілений прибуток минулих періодів |
280 |
|
|
|
|
|
Амортизаційні відрахування |
290 |
|
|
|
|
|
Довгострокові кредити банків |
300 |
|
|
|
|
|
Інші довгострокові фінансові зобов’язання |
310 |
|
|
|
|
|
Інші довгострокові зобов’язання |
320 |
|
|
|
|
|
Короткострокові кредити банків |
330 |
|
|
|
|
|
Сума авансу (попередня оплата) одержаного для поставки продукції (виконання робіт, надання послуг) |
340 |
|
|
|
|
|
Векселі видані |
350 |
|
|
|
|
|
Товари (роботи, послуги), одержані на умовах відстрочки платежу |
360 |
|
|
|
|
|
Цільове фінансування і цільове находження, усього |
370 |
1876,5 |
367,3 |
298,6 |
228,5 |
982,1 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
субсидії, асигнування з бюджету (кошти місцевих бюджетів) |
371 |
1876,5 |
367,3 |
298,6 |
228,5 |
982,1 |
кошти спеціальних цільових фондів (розшифрувати) |
372 |
|
|
|
|
|
Інші джерела (власні кошти підприємства, кошти НСЗУ, інші кошти, не заборонені законодавством ) |
380 |
12760,5 |
3146,5 |
3462,6 |
3262,0 |
2889,4 |
2. Приріст активів підприємства |
|
|
|
|
|
|
Капітальні інвестиції, усього |
390 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
капітальне будівництво |
391 |
|
|
|
|
|
придбання (виготовлення) основних засобів |
392 |
|
|
|
|
|
придбання (виготовлення) інших необоротних активів |
393 |
|
|
|
|
|
придбання (створення) нематеріальних активів |
394 |
|
|
|
|
|
Модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція, капітальний ремонт) основних засобів |
400 |
|
|
|
|
|
Довгострокові фінансові інвестиції |
410 |
|
|
|
|
|
Приріст оборотних активів підприємства |
420 |
|
|
|
|
|
Поточні фінансові інвестиції |
430 |
|
|
|
|
|
Інші витрати (розшифрувати) |
440 |
|
|
|
|
|
3. Повернення залучених коштів, усього |
450 |
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
довгострокові кредити банків |
451 |
|
|
|
|
|
інші довгострокові фінансові зобов’язання |
452 |
|
|
|
|
|
інші довгострокові зобов’язання |
453 |
|
|
|
|
|
короткострокові кредити банків |
454 |
|
|
|
|
|
інші зобов’язання |
455 |
|
|
|
|
|
4. Витрати, пов’язані з внесенням обов’язкових платежів до бюджету та цільових фондів |
|
|
|
|
|
|
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до бюджету, усього |
460 |
2151,5 |
466,4 |
560,6 |
543,2 |
581,3 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до державного бюджету, усього |
461 |
63,0 |
15,8 |
15,8 |
15,8 |
15,6 |
з них : |
|
|
|
|
|
|
податок на прибуток |
461/1 |
|
|
|
|
|
податок на додану вартість |
461/2 |
63,0 |
15,8 |
15,8 |
15,8 |
15,6 |
інші податки та обов’язкові платежі |
461/3 |
|
|
|
|
|
Сплата поточних податків та обов’язкових платежів до місцевого бюджету, усього |
462 |
2088,5 |
450,6 |
544,8 |
527,4 |
565,7 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
єдиний податок |
462/1 |
|
|
|
|
|
ПДФО |
462/2 |
1926,0 |
415,4 |
502,5 |
486,4 |
521,7 |
інші податки та обов’язкові платежі |
462/3 |
162,5 |
35,2 |
42,3 |
41,0 |
44,0 |
Погашення податкової заборгованості, що виникла на початок планового періоду, у тому числі реструктуризовані та відстрочені суми, що підлягають сплаті в плановому році |
470 |
|
|
|
|
|
Внески до цільових фондів |
480 |
|
|
|
|
|
Інші обов’язкові платежі (розшифрувати) |
490 |
|
|
|
|
|
5. Покриття збитків минулих років |
500 |
|
|
|
|
|
6. Елементи операційних витрат |
|
|
|
|
|
|
Матеріальні затрати, усього |
510 |
2790,2 |
1223,7 |
633,7 |
742,3 |
503,8 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
придбанні: |
|
|
|
|
|
|
за прямими договорами |
510/1 |
425,4 |
106,3 |
106,4 |
106,3 |
106,4 |
на біржах |
510/2 |
|
|
|
|
|
за інших умов (розшифрувати) |
510/3 |
2678,1 |
1117,4 |
527,3 |
636,0 |
397,4 |
матеріальні затрати за видами: |
|
|
|
|
|
|
сировини та основні матеріали |
511 |
1370,2 |
324,5 |
324,5 |
324,5 |
396,7 |
придбанні напівфабрикати та комплектувальні вироби |
512 |
|
|
|
|
|
паливо та енергія |
513 |
1300,00 |
937,4 |
347,3 |
456,0 |
217,4 |
будівельні матеріали |
514 |
120,0 |
30,0 |
30,0 |
30,0 |
30,0 |
запасні частини |
515 |
|
|
|
|
|
тара і тарні матеріали |
516 |
|
|
|
|
|
допоміжні та інші матеріали |
517 |
|
|
|
|
|
Витрати на оплату праці |
520 |
9400,0 |
2215,00 |
2791,5 |
2702,5 |
2898,0 |
Відрахування на соціальні заходи |
530 |
2068
|
485,2 |
529,4 |
506,3 |
547,1 |
Амортизація |
540 |
350,0 |
87,5 |
87,5 |
87,5 |
87,5 |
Інші операційні витрати |
550 |
28,80 |
7,2 |
7,2 |
7,2 |
7,2 |
Усього |
560 |
14637,00 |
3513,8 |
3761,2 |
3490,5 |
3871,5 |
Частина ІІІ. Формування доходу від фінансових інвестицій
Код рядка |
Об’єкт фінансової інвестиції |
Сума фінансової інвестиції, тис. грн. |
Частка у статутному фонді об’єкта фінансової інвестиції, відсотків |
План доходу від фінансової інвестиції, у тому числу за кварталами |
||||
|
|
|
|
На рік |
І |
ІІ |
ІІІ |
ІУ |
1. Спрямування доходу за рядком 030
010 |
|
|
|
|
|
|
|
|
020 |
|
|
|
|
|
|
|
|
030 |
|
|
|
|
|
|
|
|
040 |
|
|
|
|
|
|
|
|
050 |
|
|
|
|
|
|
|
|
060 |
|
|
|
|
|
|
|
|
070 |
|
|
|
|
|
|
|
|
080 |
|
|
|
|
|
|
|
|
090 |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
150 |
Підсумок |
|
|
|
|
|
|
|
2. Спрямування доходу за рядком 040
160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
230 |
|
|
|
|
|
|
|
|
240 |
|
|
|
|
|
|
|
|
250 |
Підсумок |
|
|
|
|
|
|
|
Директор Тетяна ПИЛИПЧУК
Розрахунок до фінансового плану по використанню коштів (касові видатки) Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради»
на 2024 рік
Заробітна плата
Заробітну плату працівників КП «Цуманська лікарня» розраховано згідно тарифікаційних списків, мінімальної заробітної плати з 1 січня 2024 року – 7100,00 грн., з 1 квітня 2024 р.- 8000,00 грн. Враховано також видатки працівникам на оплату нічних, святкових, видатки на оплату праці по цивільно-правовим договорам та інші доплати, надбавки, передбачені штатним розписом підприємства. Матеріальна допомога на оздоровлення працівникам може бути нарахована та виплачена лише при наявності коштів. Також, при наявності вільних коштів, працівникам підприємства можуть бути нараховані та виплачені премії.
Витрати на оплату праці – 9 400 000 ,00 грн.
Нарахування на заробітну плату (22%)
Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ)
Витрати на сплату ЄСВ – 2 068 000,00 грн.
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 576 006 грн.
Бланки, статистична документація, конверти 29 000
Господарчі товари, пральний порошок, миюче, сипуче 19 000
Канцтовари 22 000
Паливно-мастильні матеріали (бензин А-92, дизельне паливо) 74 825
Запчастини до автомобіля 8 300
Інші предмети, матеріали, обладнання та інвентар, будівельні товари, тощо 422 881
Медикаменти, медичні вироби та матеріали, реактиви, антисептик, деззасоби ______________________ 794 224 грн.
Медикаменти |
332 500 |
Медичні вироби та матеріали |
198 000 |
Реактиви |
242 724 |
Антисептик |
17 600 |
Деззасоби |
3 400 |
Продукти харчування _ 160 000 грн.
Оплата послуг (крім комунальних)______________________________ __ ____264 820 грн.
Ремонт та обслуговування медичного обладнання |
14 000 |
Обслуговування рентгеноапаратури |
24 400 |
Навчання |
1 200 |
|
|
|
|
Послуги з утилізації медичних відходів |
6 000 |
Послуги із технічного обслуговування РРО |
4 300 |
Обслуговування офісної техніки |
10 000 |
Встановлення, супровід та обслуговування програмного забезпечення |
50 000 |
Вивезення та захоронення сміття |
7500 |
Телефонний зв’язок, інтернет |
23000 |
Послуги досліджень Волинського обласного лабораторного центру Міністерства здоров’я України |
9500 |
Зовнішні послуги з медичної допомоги |
2 500 |
Послуги охоронної та пожежної сигналізації |
21 000 |
Послуги страхування |
6 000 |
Касове обслуговування банківських рахунків |
320 |
Транспортні послуги |
10 500 |
Технічні паспорти |
43 200 |
Обстеження конструкцій,визначення технічного стану і відповідності чинним нормативним документам вхідних груп і приміщень будівель |
22 400 |
|
|
Послуги по охороні праці |
9 000 |
Видатки на відрядження. Видатки на відрядження працівників КП «Цуманська лікарня» обраховані з врахуванням вартості проїзду та добових.
Оплата електроенергії 677 300 грн.
Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг (придбання брикетів торф’яних ) _____________________________________________________________________616 700 грн.
Інші поточні видатки (податки)_____________________ __ ______________80 000 грн.
ВСЬОГО поточних витрат: - 14 637 050 грн., в тому числі :
Заробітна плата – 9 400 000 грн.
Нарахування на заробітну плату – 2 068 000 грн.
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 576 006 грн.
Медикаменти, медичні вироби та матеріали, реактиви, антисептик, деззасоби –
794 224 грн.
Продукти харчування – 160 000 грн.
Оплата послуг (крім комунальних) – 264 820 грн.
Оплата електроенергії – 677 300грн.
Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг – 616 700 грн.
Інші поточні видатки – 80 000 грн.
Планові джерела надходження коштів:
грн.
|
Власні кошти підприємства, кошти НСЗУ |
Кошти місцевих бюджетів, інші бюджетні кошти |
Всього |
Заробітна плата |
9 400 000 |
|
9 400 000 |
Нарахування на заробітну плату |
2 068 000 |
|
2 068 000 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
453 006 |
123 000
|
576 006 |
Медикаменти медичні вироби та матеріали, реактиви, антисептик, деззасоби |
397 124 |
397 100 |
794 224 |
Продукти харчування |
160 000 |
|
160 000 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
202 420 |
62 400 |
264 820 |
Видатки на відрядження |
|
|
|
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
|
1 294 000 |
1 294 000 |
Інші видатки (податки, тощо)
|
80 000 |
|
80 000 |
Поточні видатки |
12 760 550 |
1 876 500 |
14 637 050 |
Капітальні видатки |
|
|
|
Всього |
12 760 550 |
1 876 500 |
14 637 050 |
Директор Тетяна ПИЛИПЧУК
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до рішення «Про затвердження фінансового плану
Комунального підприємства
«Цуманська лікарня Цуманської селищної ради»
на 2024 рік»
- Обгрунтування необхідності прийняття рішення
Фінансовий план КП «Цуманська лікарня» складений для відображення обсягів надходжень і використання коштів, отримання очікуваних доходів і здійснення запланованих витрат у 2024 році, а також для забезпечення потреб діяльності та розвитку підприємства, виконання зобов’язань, включаючи зобов’язання щодо надання якісних медичних послуг.
2. Мета і шляхи її досягнення
Метою прийняття рішення є створення умов для повноцінної діяльності підприємства. Шляхами досягнення мети є прийняття фінансового плану та його здійснення і виконання.
3. Правові аспекти
Це питання регулюється нормами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарським, Бюджетним кодексами України та іншими чинними нормативно-правовими актами.
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Виконання фінансового плану є можливим при надходженні необхідної суми коштів за договором із НСЗУ за надані медичні послуги підприємства, коштів місцевого бюджету за місцевою Програмою фінансової підтримки Комунального підприємства «Цуманська лікарня Цуманської селищної ради», власних коштів підприємства, інших коштів не заборонених законодавством.
5. Позиція зацікавлених органів, установ, організацій
У вирішенні цього питання зацікавлене КП «Цуманська лікарня», Цуманська селищна рада, як Власник, а також населення Цуманської ОТГ та інші громадяни району, які користуються послугами підприємства. Їхня позиція полягає у тому, щоб рішення було прийняте.
6. Регіональний аспект
Дане рішення стосується вирішення питання забезпечення населення Цуманської ОТГ та інших громадян району повноцінною вторинною медичною допомогою.
7. Громадське обговорення
Рішення не потребує проведення громадського обговорення.
8. Прогноз результатів
Затверджений фінансовий план підприємства має забезпечувати надання якісних медичних послуг населенню з вторинної медичної допомоги, повний та своєчасний розрахунок за надані послуги, своєчасність розрахунків з постачальниками та підрядниками за надані послуги (виконані роботи), сплату обов’язкових платежів та податків до бюджету, недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі.
Директор Олена ГРАУЗЕ