Цуманська громада
Волинська область, Луцький район

Про внесення змін до Положення про старосту Цуманської селищної об’єднаної територіальної громади

Дата: 25.11.2024 15:42
Кількість переглядів: 29

ЦУМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

 

____ грудня 2024 року                   смт Цумань                                           № ___/___

 

Про внесення змін до Положення про

старосту Цуманської селищної об’єднаної

територіальної громади

 

Керуючись ст. 144 Конституції України, ст. 54-1, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо вдосконалення правового регулювання інституту старост та його діяльності в умовах воєнного стану», з метою забезпечення реалізації повноважень старости старостинського округу, Цуманська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Внести зміни до Положення про старосту Цуманської селищної об’єднаної територіальної громади, затверджене рішенням Цуманської селищної ради № 1-2/16 від 27.11.2020р., виклавши Положення про старосту старостинського округу Цуманської селищної територіальної громади в новій редакції (додається).
  2. Затвердити Положення про старосту старостинського округу Цуманської селищної територіальної громади в новій редакції.
  3. Старостам старостинських округів Цуманської селищної територіальної громади забезпечити неухильне дотримання Конституції України, законів України, інших нормативно-правових актів, Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, Положення про старосту старостинського округу.
  4. Визнати таким, що втратило чинність рішення Цуманської селищної ради № 1-2/16 від 27.11.2020р. «Про затвердження Положення про старосту Цуманської селищної об’єднаної територіальної громади».
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.

 

 

 

Селищний голова                                                            Анатолій ДОРОШУК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                  Рішення Цуманської селищної ради

                                                                 ___ грудня 2024 року № _________

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про старосту старостинського округу

Цуманської селищної територіальної громади

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Положення про старосту старостинського округу Цуманської селищної територіальної громади (далі – Положення) розроблено відповідно до Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про нотаріат», інших актів законодавства України і визначає правовий статус старости, його повноваження, права та обов’язки, відповідальність, порядок його затвердження та припинення повноважень, порядок звітування, а також інші питання, пов’язані з діяльністю старости старостинського округу Цуманської селищної територіальної громади (далі — староста).

1.2. Положення про старосту старостинського округу Цуманської селищної територіальної громади (далі – Положення) затверджується виключно на пленарному засіданні Цуманської селищної ради.

1.3. Утворення старостинських округів з визначенням переліку усіх населених пунктів, що входять до складу старостинського округу, є виключною компетенцією ради.

1.4. Перелік населених пунктів Цуманської селищної територіальної громади, в яких запроваджується посада старости, затверджується селищною радою. В населеному пункті, який є адміністративним центром Цуманської селищної  територіальної громади, посада старости не запроваджується.

 

ІІ. ПРАВОВИЙ СТАТУС СТАРОСТИ

 

2.1. Староста є посадовою особою місцевого самоврядування, що представляє інтереси жителів відповідного старостинського округу у виконавчих органах Цуманської селищної ради. Посада старости є виборною і віднесена до п’ятої категорії посад в органах місцевого самоврядування, у межах якої передбачено присвоєння 11, 10 і 9 рангів.

2.2. Порядок проведення громадського обговорення кандидатури старости в старостинських округах визначається Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими актами законодавства України та цим Положенням.

2.3. Правовий статус старости визначається Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про нотаріат», іншими актами законодавства України, рішеннями селищної ради та цим Положенням.

2.4Староста діє лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керується у своїй діяльності Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів місцевого самоврядування, прийнятими у межах їхньої компетенції.

2.5. Порядок організації роботи старости визначається Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також Положенням про старосту.

2.6. Староста працює на постійній основі в апараті селищної ради та її виконавчого комітету міської ради,  а в разі обрання членом цього виконавчого комітету – у виконавчому комітеті ради.

2.7. Староста не може мати інший представницький мандат, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах, займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю.

2.8. Староста дотримується режиму роботи, правил внутрішнього трудового розпорядку, діловодства, встановлених Цуманською селищною радою.

2.9. Старости не підлягають атестації та щорічній оцінці виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань та обов’язків.

 

ІІІ. ПОРЯДОК ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТА ПРИПИНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ СТАРОСТИ

3.1. Староста затверджується у відповідному старостинському окрузі селищною радою на строк її повноважень за пропозицією селищного голови, що вноситься за результатами громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), проведеного у межах відповідного старостинського округу.

3.2. Кандидатура (кандидатури) старости вноситься (вносяться) на громадське обговорення (громадські слухання, збори громадян, інші форми консультацій з громадськістю) селищним головою та вважається погодженою з жителями відповідного старостинського округу, якщо в результаті громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форми консультацій з громадськістю) отримала (отримали) підтримку у старостинському окрузі з кількістю жителів:

- до 1500 – більше 20 % голосів жителів від загальної кількості жителів відповідного старостинського округу, які є громадянами України і мають право голосу на виборах;

- від 1500 до 10 тисяч – більше 17 % голосів;

- від 10 тисяч до 20 тисяч – більше 14 % голосів;

- від 20 тисяч до 30 тисяч – більше 10 % голосів;

- більше 30 тисяч – більше 7 % голосів жителів від загальної кількості жителів відповідного старостинського округу, які є громадянами України і мають право голосу на виборах.       

         Не пізніше ніж за 3 (три) дні до початку громадського обговорення кандидатури (кандидатур) старости на офіційному веб-сайті селищної ради оприлюднюється оголошення про початок такого обговорення із зазначенням відомостей про кандидатуру (кандидатури) старости.

 

         За результатами проведеного громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю) кандидатури (кандидатур) старости складається протокол, який має містити такі відомості: дата (період) і місце проведення громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), кількість жителів відповідного старостинського округу, які є громадянами України і мають право голосу на виборах, відомості про кандидатуру старости, кількість учасників громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), які підтримали відповідну кандидатуру (кожного із кандидатів), із зазначенням прізвища, власного імені (усіх власних імен) та по батькові (за наявності), числа, місяця і року народження, серії та номера паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України - для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), що засвідчується підписом таких учасників.

         Результати громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю) кандидатури (кандидатур) старости оприлюднюється на офіційному веб-сайті селищної ради не пізніше ніж на третій день після встановлення результатів такого обговорення.

         3.3. Кандидатура старости відповідного старостинського округу, не підтримана селищною радою, не може бути повторно внесена для затвердження в цьому старостинському окрузі протягом поточного скликання відповідної селищної ради.

         Порядок проведення  громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю) кандидатури (кандидатур) старости затверджується селищною радою.

3.4. Староста, який вперше приймається на службу в органи місцевого самоврядування, вважається таким, що вступив на посаду, з моменту складення Присяги. Присяга вважається складеною, якщо після її зачитування староста скріплює Присягу своїм підписом. Підписаний текст Присяги зберігається за місцем служби.

3.5. На посаду старости не може бути затверджена особа - громадянин України, який:

1) визнаний судом недієздатним;

2) має судимість за вчинення умисного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;

3) за рішенням суду позбавлений права займати посади в органах державної влади та їх апараті або в органах місцевого самоврядування протягом установленого строку;

4) у разі прийняття на службу в органи місцевого самоврядування буде безпосередньо підпорядкований близьким особам.

         3.6. Крім загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України, повноваження старости припиняються на підставі і в порядку, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», а також у разі:

1) порушення ним Присяги, передбаченої ст. 11 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»;

2) порушення умов реалізації права на службу в органах місцевого самоврядування (ст. 5 Закону);

3) виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню на службі, чи недотримання вимог, пов’язаних із проходженням служби в органах місцевого самоврядування (ст. 12 Закону);

4) набрання законної сили рішенням суду про притягнення його до відповідальності за правопорушення, пов’язане з корупцією, або стосовно якого набрало законної сили рішення суду щодо визнання його активів або активів, набутих за його дорученням іншими особами або в інших, передбачених ст. 290 ЦПК України випадках, необгрунтованими та їх стягнення в дохід держави, підлдягає звільненню з посади в порядку, визначеному Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

         3.7. Рішення про припинення служби в органах місцевого самоврядування може бути оскаржено у порядку, визначеному законом.

3.8. Після припинення повноважень селищних рад старости продовжують здійснювати свої повноваження до затвердження нових старост у порядку, встановленому законодавством.

3.9. У період дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 2102-ІХ:

а) громадське обговорення кандидатури (кандидатур) старости, передбачене ч. 1 ст. 54¹  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» не проводиться;

б) староста затверджується у відповідному старостинському окрузі селищною радою на строк її повноважень за пропозицією селищного голови на відкритому пленарному засіданні селищної ради. Інформація про час і місце проведення такого засідання оприлюднюється на офіційному веб-сайті селищної ради не пізніше ніж за 2 (два) дні до дня проведення засідання. Відеозапис засідання оприлюднюється в порядку, встановленому ч. 18 ст. 46 цього Закону;

в) кандидатура старости може бути внесена на розгляд селищної ради не менш як половиною депутатів від загального складу селищної ради, якщо рада не підтримала дві кандидатури старости, запропоновані селищним головою;

г) селищний голова може одноосібно призначити старосту у разі, якщо селищною радою не підтримано 3 (три) кандидатури старости поспіль, внесені відповідно до підпунктів б і в цього пункту, або якщо сесії селищної ради не проводяться без поважних причин понад три місяці;

д) відкрита зустріч для заслуховування звіту старости перед жителями старостинського округу може бути проведена за рішенням селищного голови в режимі відеоконференції з дотриманням вимог, передбачених ч. 6 ст. 54¹ Закону;

е) у разі тимчасової відсутності старости у зв’язку з проходженням військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, перебуванням у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та в разі якщо дитина потребує домашнього догляду – тривалістю, визначеною в медичному висновку, але не більш як до досягнення нею шестирічного віку, або у зв’язку з перебуванням старости за межами України понад 90 календарних днів поспіль селищний голова призначає тимчасово виконуючого обов’язки старости на час відсутності такого старости. Перебування старости за межами України протягом зазначеного строку підтверджується відомостями про перетинання особою державного кордону України, наданими Державною прикордонною службою України за заявою такої особи або на запит селищного голови.

 

ІV. ПОВНОВАЖЕННЯ СТАРОСТИ

 

4.1. Відповідно до статті 54¹ Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» староста:

1) уповноважений селищною радою, яка його затвердила, діяти в інтересах жителів відповідного старостинського округу у виконавчих органах селищної ради;

2) бере участь у пленарних засіданнях селищної ради та засіданнях її постійних комісій;

3) має право на гарантований виступ на пленарних засіданнях селищної ради, засіданнях її постійних комісій та виконавчого комітету з питань, що стосуються інтересів жителів відповідного старостинського округу;

4) сприяє жителям відповідного старостинського округу у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади, а також у поданні відповідних документів до зазначених органів;

5) за рішенням селищної ради надає адміністративні послуги та/або виконує окремі завдання адміністратора центру надання адміністративних послуг;

6) бере участь в організації виконання рішень селищної ради, її виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови на території відповідного старостинського округу та у здійсненні контролю за їх виконанням;

7) бере участь у підготовці пропозицій до проекту місцевого бюджету в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного старостинського округу;

8) вносить пропозиції до виконавчого комітету селищної ради з питань діяльності на території відповідного старостинського округу виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб;

9) бере участь у підготовці проектів рішень селищної ради, що стосуються майна територіальної громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;

10) бере участь у здійсненні контролю за використанням об’єктів комунальної власності, розташованих на території відповідного старостинського округу;

11) бере участь у здійсненні контролю за станом благоустрою відповідного старостинського округу та інформує селищного голову, виконавчі органи селищної ради про результати такого контролю;

12) отримує від виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для здійснення наданих йому повноважень;

13) сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм безпосередньої участі громадян у вирішенні питань місцевого значення у відповідному старостинському окрузі;

14) здійснює інші повноваження, визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами України.

4.2. Обов’язки старости:

1) додержуватися Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, регламенту селищної ради та виконавчого комітету, цього Положення та інших нормативно-правових актів, що визначають порядок його діяльності та взаємовідносин зі старостинським округом, територіальною громадою, селищною радою та її виконавчими органами;

2) додержуватись прав та свобод людини і громадянина;

3) збереження державної таємниці, інформації про громадян, що стала йому відома у зв’язку з виконанням службових обов’язків, а також іншої інформації, яка згідно із законом не підлягає розголошенню;

4) постійне вдосконалення організації своєї роботи, підвищення професійної кваліфікації;

5) сумлінне ставлення до виконання службових обов’язків, ініціативність  і творчість у роботі;

6) шанобливе ставлення до громадян та їх звернень до органів місцевого самоврядування, турбота про високий рівень культури, спілкування і поведінки, авторитет органів та посадових осіб місцевого самоврядування;

7) не допускати дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави;

8) брати участь у засіданнях виконавчого комітету селищної ради (у разі входження до його складу), виконувати доручення селищної ради, її виконавчого комітету, селищного голови, інформувати їх про виконання доручень;

9) діяти в інтересах жителів відповідного старостинського округу;

10) брати участь в організації та проведенні зборів членів відповідної громади та у оформленні документів цих зборів, вносити пропозиції до порядку денного зборів, організовувати виконання рішень зборів членів відповідної громади та здійснювати моніторинг їх виконання;

11) здійснювати моніторинг за дотриманням прав і законних інтересів жителів старостинського округу у сфері соціального захисту, культури, освіти, спорту, туризму, житлово-комунального господарства, реалізації права на працю, медичну допомогу;

12) здійснювати моніторинг благоустрою відповідного старостинського округу, вживати заходів до його підтримання в належному стані;

13) здійснювати моніторинг за дотриманням на території відповідного старостинського округу громадської безпеки і порядку, за станом виконання встановлених рішеннями ради правил з питань благоустрою старостинського округу, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках та зберігання тиші в громадських місцях;

14) брати участь у вирішенні відповідно до закону питань про проведення зборів, мітингів, спортивних, видовищних та інших масових заходів та здійснювати контроль за забезпеченням при їх проведенні громадської безпеки та порядку;

15) сприяти виконанню на території відповідного старостинського округу програм соціально-економічного та культурного розвитку, затверджених рішенням ради та інших актів ради та її виконавчого комітету, вносити до виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради пропозиції з цих питань;

16) вести прийом членів громади згідно з визначеним графіком, здійснювати моніторинг стану дотримання їхніх прав і законних інтересів4

17) приймати від жителів старостинського округу заяви, адресовані органам місцевого самоврядування територіальної громади та їхнім посадовим особам, передавати їх за призначенням;

18) сприяти проведенню передбачених контрольних заходів на території відповідного старостинського округу: землекористування, довкілля, об’єкти житлово-комунальної інфраструктури;

19) контролювати дотримання правил використання  об’єктів комунальної власності територіальної громади, що розташовані на території відповідного старостинського округу;

20) сприяти діяльності органу (органам) самоорганізації населення відповідного старостинського округу;

21) надавати практичну допомогу органам самоорганізації населення у виконанні ними своїх завдань та повноважень;

22) періодично звітувати (не менше одного разу на рік) перед радою, зборами членів відповідної громади чи у інший спосіб, передбачений Статутом територіальної громади, про свою роботу;

23) дотримуватися Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;

24) виконувати поточні доручення ради та її виконавчого комітету, голови, звітувати про їх виконання;

25) вести діловодство, облік і звітність, передавати документи до архіву;

26) видавати довідки, характеристики фізичним/юридичним особам, які проживають/розташовані на території відповідного старостинського округу;

27) забезпечувати представництво жителів відповідного старостинського округу у виконавчих органах селищної ради;

28) здійснювати повноваження у сфері ведення господарського обліку та військового обліку;

29) здійснювати контроль за місцем проживання внутрішньо переміщених осіб, за умовами проживання громадян, які опинились у складних життєвих обставинах;

30) вчиняти нотаріальні дії (окрім посвідчення заповітів) за рішенням селищної ради, яким покладено вчинення таких дій та відповідно до законів України, Порядку вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування;

31) здійснювати інші повноваження, визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами України.

4.3. Права старости:

- на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян;

- на оплату праці залежно від посади, яку староста займає, рангу, який йому присвоєно, якості, досвіду та стажу роботи;

- на безпечні та необхідні для високопродуктивної роботи умови праці;

- на соціальний і правовий захист;

- отримувати в порядку, встановленому законодавством, від відповідних органів державної влади, органів влади АРК та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, незалежно від їх підпорядкування та форм власності, об’єднань громадян, окремих осіб матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх службових обов’язків;

- вимагати проведення службового розслідування з метою спростування безпідставних, на її думку, звинувачень або підозри щодо нього;

- захищати свої законні права та інтереси в органах місцевого самоврядування та в судовому порядку;

- представляти громаду, її жителів в органах місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади, брати участь у пленарних засіданнях селищної ради та засіданнях її постійних комісій, гарантоване право виступу на пленарних засіданнях та засіданнях постійних комісій ради з правом дорадчого голосу;

- одержувати від органів місцевого самоврядування територіальної громади та їх посадових осіб, а також від підприємств, установ, організацій, що розташовані на території громади інформацію, документи та матеріали, які стосуються соціально-економічного та культурного розвитку населених пунктів відповідного старостинського округу;

- погоджувати проєкти рішень ради та її виконавчого комітету щодо майна територіальної громади, розташованого на території відповідного села (сіл);

- вносити до порядку денного засідань виконавчого комітету ради пропозиції з питань, які стосуються інтересів відповідного старостинського округу, оголошувати на засіданнях виконавчого комітету тексти заяв та звернень жителів відповідного старостинського округу з питань, що стосуються їх інтересів чи інтересів територіальної громади загалом;

- порушувати у виконавчому комітеті ради питання про необхідність проведення перевірок з питань, віднесених до компетенції ради та її органів, діяльності підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, розташованих на території відповідного старостинського округу;

- вносити пропозиції щодо усунення недоліків і порушень керівникам підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності і органів, діяльлність яких перевірялася, а також органам, яким вони підпорядковані, порушувати питання про притягнення до відповідальності осіб, з вини яких сталося порушення;

- звертатися до правоохоронних органів та інших органів у разі виявлення порушень закону, громадського порядку на території відповідного старостинського округу;

- вносити пропозиції щодо персонального складу громадських контрольних інспекцій, що створюються за рішенням загальних зборів об’єднаної територіальної громади, сприяти залученню жителів старостинського округу до участі у здійсненні ними контрольних заходів на території відповідного старостинського округу;

- пропонувати питання для розгляду органом (органами) самоорганізації населення відповідного старостинського округу;

- видавати в межах повноважень документи, визначені законодавством, а також рішеннями селищної ради, її виконавчого комітету, розпорядженням селищного голови;

- вчиняти нотаріальні дії (крім посвідчення заповітів) відповідно до законодавства;

- завіряти власний підпис гербовою печаткою виконавчого комітету селищної ради.

 

V. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРОСТИ

 

5.1. Місце роботи, трудові функції, права та обов’язки, правила внутрішнього трудового розпорядку, умови встановлення режиму роботи, тривалість робочого часу і відпочинку, тривалість щорічної відпустки, умови та розмір оплати праці, ведення діловодства та інші питання організації діяльності старости визначаються селищною радою та її виконавчим комітетом. Режим роботи старости відповідає режиму роботи ради.

5.2. Час особистого прийому жителів старостинського округу старостою встановлюється розпорядженням селищного голови.

5.3. Інформаційне, матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності старости здійснюється виконавчим комітетом селищної ради і фінансується за рахунок бюджету селищної ради.

5.4. Організація навчання і підвищення кваліфікації старости, просування по службі, визначення тривалості робочого часу, порядку здійснення старостою службових відряджень та відшкодування витрат на ці відрядження, а також особливості дисциплінарної відповідальності, вирішення інших питань, пов’язаних із службою в органах місцевого самоврядування, забезпечуються у порядку, передбаченому законом.

5.5. Старості видається номерна печатка з метою надання адміністративних послуг жителям старостинського округу.

 

VІ. ОПЛАТА ПРАЦІ СТАРОСТИ, ВІДПУСТКИ

 

6.1. Староста одержує заробітну плату, розмір якої має забезпечувати достатній життєвий рівень. Заробітна плата старости складається з посадового окладу, надбавки за ранг, надбавки за вислугу років. Селищний голова може встановлювати надбавку за високі досягнення у праці або виконання особливо важливої роботи у розмірі до 50 % посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та надбавки за вислугу років.

6.2. Преміювання старости здійснюється відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи, а також до державних і професійних свят та ювілейних дат та визначається Положенням про преміювання, надання надбавки працівникам Цуманської селищної ради.

6.3. Старості надається щорічна відпустка тривалістю 30 календарних днів (якщо законами України не передбачено тривалішої відпустки) за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору з виплатою допомоги на оздоровлення в розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати один раз на рік при наданні щорічної відпустки або її частини.

6.4. Старості, який має стаж служби в органах місцевого самоврядування понад 10 років, надається додаткова оплачувана відпустка тривалістю до 15 календарних днів. Починаючи з 11-го року ця відпустка збільшується на 2 календарних дні за кожний наступний рік. Виникнення у старости права на додаткову відпустку та її тривалість прямо залежить від наявного в нього відповідного стажу служби.

 

Стаж служби в ОМС, років

Тривалість відпустки,

календарні дні

понад 10

5

понад 11

7

понад 12

9

понад 13

11

понад 14

13

понад 15

15

 

6.5. Старості надаються інші види відпусток відповідно до чинного законодавства. Порядок і умови надання відпусток встановлюються Кодексом законів про працю України, Законом України «Про відпустки», «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», іншими нормативно-правовими актами.

6.6. Старості надається матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати один раз на рік на підставі заяви. Умови та порядок надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань визначається Положенням про надання матеріальної допомоги працівникам Цуманської селищної ради.

 

VІІ. ПІДЗВІТНІСТЬ, ПІДКОНТРОЛЬНІСТЬ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТАРОСТИ

 

 

7.1. При здійсненні наданих повноважень староста є відповідальним і підзвітним Цуманській селищній раді та підконтрольним Цуманському селищному голові.

7.2. Староста не рідше одного разу на рік, протягом першого кварталу року, наступного за звітним, а на вимогу не менш як 1/3 (третини) депутатів – у визначений селищною радою термін, звітує про свою роботу перед такою радою, жителями старостинського округу. Заслуховування звіту старости перед жителями старостинського округу відбувається на відкритій зустрічі, у спосіб, що дає можливість жителям старостинського округу поставити запитання, висловити зауваження та внести пропозиції. Інформація про відповідну зустріч, а також письмовий звіт старости оприлюднюється на офіційному веб-сайті селищної ради та розміщуються у приміщенні ради не пізніше ніж за сім календарних днів до дня проведення відповідної зустрічі. Відкрита зустріч для заслуховування звіту старости перед жителями старостинського округу може бути проведена за рішенням селищного голови в режимі відеоконференції з дотриманням вимог, передбачених ч. 6 ст. 54¹ Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

7.3. Староста, винен у порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, притягується до цивільної, адміністративної або кримінальної відповідальності згідно із законом.

7.4. Матеріальна шкода, завдана територіальній громаді незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю старости при здійсненні ним своїх повноважень, відшкодовується за рахунок місцевого бюджету в порядку, встановленому законом.

 

 

 

 

Селищний голова                                                       Анатолій ДОРОШУК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь