Цуманська громада
Волинська область, Луцький район

Про проведення громадського обговорення щодо створення профільних ліцеїв та впорядкування мережі закладів загальної середньої освіти (пониження ступеня) Цуманської ТГ

Дата: 13.12.2023 14:53
Кількість переглядів: 219

 

 

 

ЦУМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

грудень    2023 року                Цумань                                         №

 

 

Про проведення громадського обговорення

щодо створення профільних ліцеїв

та впорядкування мережі закладів

загальної середньої освіти (пониження ступеня)

Цуманської ТГ

 

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення механізмів формування мережі ліцеїв для запровадження якісної профільної середньої освіти», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (стаття 26) створення профільних ліцеїв та впорядкування мережі закладів загальної середньої освіти здійснюється за рішенням селищної ради.

 

 

Вирішили:

 

  1. Провести громадські обговорення щодо створення профільних ліцеїв та впорядкування мережі закладів загальної середньої освіти (пониження ступеня) Цуманської ТГ. (Додаток 1)

2. Провести громадське обговорення щодо перепрофілювання (зміну типу):

-комунального закладу освіти «Берестянський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Берестянська гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Городищенський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Городищенську гімназію» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Липненський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Липненську гімназію» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Холоневицький ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Холоневицьку гімназію» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Сильненський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Сильненську гімназію» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Карпилівський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Карпилівська гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Грем’яченський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Грем’яченська гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Башликівський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти ОЗО «Башликівський ліцей» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області (з профільними класами).

- комунального закладу освіти «Цуманський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти ОЗО «Цуманський ліцей» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області (з профільними класами).

3. Контроль за виконанням даного проекту рішення покласти на постійну комісію Цуманської селищної ради з питань бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, комісію з гуманітарних питань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                                Анатолій ДОРОШУК

Манжула

Додаток 1

до рішення cесії селищної ради

від.2023 року №

 

 

 

                                                   ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН

ВПОРЯДКУВАННЯ МЕРЕЖІ   ЗАКЛАДІВ

 ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 

ЦУМАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

НА 2023-2026 РОКИ

 

Вступ

 

Освіта є важливим визначальним чинником економічного, соціального і духовного розвитку  суспільства,  виконує соціальне замовлення держави і реалізує запити громадян щодо забезпечення розвитку й самореалізації кожної особистості в нових суспільно-економічних умовах.

     Забезпечення рівного доступу до якісної освіти є одним із пріоритетних  напрямів реалізації державної освітньої політики.На сьогодні в Україні  відбувається активний процес    модернізації освітньої сфери для забезпечення нової якості освіти на всіх рівнях від дошкільної освіти  – до вищої .

Першим кроком до впорядкування  галузі стало прийняття Верховною Радою України Законів України «Про освіту», який окреслює основні принципи функціонування освітньої галузі   та Закону України «Про повну загальну середню освіту», який визначає правові, організаційні та економічні засади функціонування і розвитку системи повної загальної середньої освіти.

Впорядкування  мережі закладів  загальної середньої освіти  стосується інтересів дітей та їх гарантованого права на доступ до якісної освіти. Відповідно до законодавчої бази   система загальної середньої освіти  поділена  на типи:

  Початкова школа – здобуття початкової освіти (1-4 класи);

  Гімназія – здобуття базової середньої освіти (5-9 класи);

  Ліцей –  здобуття профільної середньої освіти (10-12  класи).

Перехід до нової мережі має відбутися у 2027 році , коли учні «Нової української  школи»  вступатимуть до 10 класу. Варто зазначити, що до 2027 року учні навчатимуться у старшій школі 2 роки (10, 11 класи), а з 2027 року – 3 роки (10, 11, 12 класи).

Сьогодні виникає багато питань, пов’язаних з наданням дітям якісної освіти, зокрема в закладах загальної середньої освіти сільської місцевості.За  останні роки марежа ліцеїв, початкових шкіл під впливом несприятливої демографічної ситуації та певних соціально-економічних чинників, зазнала скорочення контингенту учнів у сільській місцевості. Цьому сприяло  зростання безробіття на селі, що призвело до відтоку працездатного населення та поступовому зниженню народжуваності. Відповідно чого й настала необхідність модернізувати    функціонування спроможної освітньої мережі.

  Розроблення перспективного плану модернізації закладів  загальної середньої освіти Цуманської селищної ради на 2023-2026 роки (далі-План) зумовлено процесами оновлення системи освіти, яка спрямована на приведення у відповідність до законодавчої бази, потреб сучасного життя, цілеспрямованої орієнтації на задоволення запитів учнів щодо здобуття якісної освіти.

Забезпечення рівного доступу до якісної освіти є одним із пріоритетних  напрямів реалізації державної освітньої політики. Основними завданнями розвитку системи освіти  Цуманської територіальної громади є охоплення навчанням і вихованням дітей, забезпечення кожній  дитині  рівного доступу до якісної освіти  незалежно від місця проживання, підвищення  якості освітніх послуг, ефективності освітнього процесу, в тому числі результатів зовнішнього незалежного оцінювання, та ефективне використання  матеріальних, фінансових, кадрових ресурсів громади.

       Очікувані результати реалізації Плану:

-підвищення якості та доступності освіти;

-забезпечення здобуття якісної освіти з урахуванням здібностей, інтересів, нахилів та

індивідуальних особливостей дітей, їх подальших професійних прагнень;

-подальший розвиток державно-громадського управління освітою, залучення

громадськості, активних суб’єктів господарювання до вирішення проблем навчальних закладів;

-використання різних джерел фінансування навчальних закладів та зміцнення їх

навчально-матеріальної бази.

 

 Актуальність і передумови  перспективного планування  впорядкування мережі освітніх закладів

Цуманської територіальної громади

 

Реалізація плану заходів передбачає основні напрями реорганізації мережі закладів освіти,  яка функціонує в різних соціально-економічних і демографічних умовах, що негативно впливають на якість освіти у сільській місцевості . До таких факторів можна віднести :

-малокомплектність  шкіл при значній  проектній  потужності,

-класи з з малим наповненням, що не дає змоги розвивати у дітей такі важливі компетенції для сучасного суспільства,  як ефективна комунікативна здатність, уміння працювати в команді та умовах конкуренції, готовність до постійного навчання, яке диктується динамічними змінами на ринку праці;

-малокомплектність 10-11 класів, що не дає можливості забезпечення вибору учнями  профільного навчання;

-недостатня повноцінна позакласна, спортивно-масова, виховна робота, що не сприяє  соціалізації учнівської молоді;

-мала наповнюваність класів, яка  призводить до недовантаження вчителів;

-високий рівень вчителів пенсійного віку, відсутність  молодих кваліфікованих  кадрів та фахівців-предметників в сільських закладах;

-збільшення  витрат на одного учня в сільській місцевості

  -недостатнє фінансування навчальних закладів,

  -неналежна матеріально-технічна база.

Одним із шляхів вирішення зазначених питань є впорядкування мережі навчальних закладів Цуманської  територіальної громади,  основна мета якої є створення оптимальної  мережі закладів  освіти громади, що забезпечить як територіальну доступність початкової та  базової середньої освіти, так і створить умови для здобуття учнями якісної профільної освіти.

Модернізація закладів освіти має вирішити важливі соціально-освітні завдання:

-підвищення якості освіти  та її відповідність сучасним стандартам;

-покращення доступу дітей і молоді незалежно від місця проживання до якісної освіти;

-урізноманітнення форм організації освіти й виховання;

-забезпечення концентрації й ефективного  використання матеріальних, кадрових та фінансових  ресурсів  для  підвищення ефективності навчально-виховного процесу;

-створення  ефективної мережі закладів загальної середньої  освти,  виходячи із територіальних особливостей та демографії;

-здійснення заходів щодо приведення типів закладів загальної середньої освіти у відповідність  до вимог чинного законодавства.

 Цей процес має враховувати демографічну ситуацію, прогнозування контингенту учнів, соціально-економічні умови громади і розглядатися в комплексі вибору різних типів навчальних закладів і форм організації навчального процесу.

          Тому прогнозування розвитку освіти в громаді передбачає проведення відділом  освіти, молоді та спорту Цуманської селищної ради аналізу відповідно додатків:

-демографічної ситуації - чисельність дитячого населення на перспективу 3-5 років з  урахуванням тенденцій народжуваності населення, (додаток 1);

-мережа класів станом на 01.01.2023 р. та контингент учнів (перспектива 9-11 класів) (додаток 2);

-стан кадрового забезпечення (додаток 3);

-матеріально-технічний стан  (додаток 4);

-стан кадрового забезпечення (додаток 4);

-вартість утримання учня в ЗЗСО (додаток 5);

-підвезення здобувачів освіти та працівників (додаток 6).

Названі складові тісним чином пов'язані з проблемою раціонального розміщення мережі закладів освіти громади і поліпшення якості навчання в них.  В процесі модернізації мережі закладів освіти громади не будуть збережені початкові школи. При недостатній чисельності учнів середніх і старших класів організовується гарантований підвіз до найближчих базових шкіл, де мають бути створені кращі умови для одержання учнями якісної освіти.

Таким чином, процес модернізації мережі закладів освіти передбачає:

-вивчення стану та перспектив розвитку кожного населеного пункту, як бази організаці

освіти;

-аналіз наявної мережі шкіл та оцінка її педагогічної доцільності і економічності;

-розробку перспективних планів раціонального розміщення шкіл з дотриманням

стратегії координації діяльності закладів освіти.

 

 

Аналіз наявної мережі закладів освіти громади та контингент учнів

у 2023/2024 навчальному році

  На сьогоднішній день для задоволення освітніх потреб учасників освітнього процесу  громади функціонує 9 закладів загальної середньої освіти,  де здобувають освіту 3143 учасники освітнього процесу та у двох початкових школах – 39 здобувачів освіти :

- Берестянський ліцей– 96 учнів,

- Городищенський ліцей – 94 учнів.

- Липненський ліцей – 301 учнів.

- Холоневицький ліцей – 177 учнів.

- Сильненський ліцей – 75 учнів.

- Карпилівський ліцей – 595 учнів.

- Грем’яченський ліцей – 155 учнів.

- Башликівський ліцей – 378 учнів.

- Цуманський ліцей – 1274 учнів.

- Скреготівська початкова школа – 17 учнів.

- Кадищенська початкова школа – 22 учнів.

 

Загальна кількість працюючих у закладах загальної середньої освіти – 524 чоловік, при цьому педпрацівників -410 (Берестянський ліцей - 21 чол., Городищенський ліцей -20 чол., Липненський ліцей – 43 чол., Холоневицький ліцей – 27 чол., Сильненський ліцей – 18 чол., Карпилівський ліцей – 51 чол., Грем’яченський ліцей – 29 чол., Башликівський ліцей – 48 чол., Цуманський ліцей – 109 чол., Скреготівська початкова школа – 4 чол., Кадищенська початкова школа – 5 чол.), обслуговуючого персоналу – 114 чол.

Створення ліцеїв – це вимога реформи, яка триває в Україні, для впровадження профільної старшої школи. Планується створення двох профільних ліцеїв старшої школи (Цуманський ліцей, Башликівський ліцей), які будуть реорганізовані в опорні заклади загальної середньої освіти з філіями: Цуманський та Башликівський ліцеї будуть забезпечувати здобуття профільної середньої освіти, базової середньої освіти та початкової освіти.

В Цуманському ліцеї є необхідна кількість учнів, матеріально-технічна база, кадрове забезпечення, підвіз учнів та вчителів.

В Башликівський ліцей планується підвезення дітей із сіл: Городище, Сильне, Карпилівка, наявна необхідна матеріально – технічна база, кадрове забезпечення.

Планувалося створення профільної старшої школи в Липненському ліцеї, але при наявності матеріально – технічної бази та кадрового забезпечення відсутня кількість учнів, що унеможливлює створення профільного ліцею.

Задля створення цих профільних ліцеїв громада має виконати слідуючі вимоги:

  1. Створити безпечне, цифрове та інклюзивне освітнє середовище;
  2. Функціонування не менше трьох профілів та двох класів (по 30 учнів у кожній паралелі);
  3. Підвіз педагогів та учнів до учбового закладу та у зворотному напрямку до місця проживання;
  4. Доступ до вільного і безоплатного інтернету;
  5. Створення безпечних норм харчування.

  

 

 

№ з/п

 

 

 

                     Назва ЗЗСО

Проектна потужність закладу

Кількість учнів в 2023/2024 н.р.

           % завантаженості закладів освіти

Середня наповнюваність класів

1.

Берестянський ліцей Цуманської селищної ради

264

96

36,3

9,6

2

Городищенський ліцей Цуманської селищної ради

196

94

47,9

8,5

3

Липненський ліцей Цуманської селищної ради

380

301

79,2

21,1

4

Холоневицький ліцей Цуманської селищної ради

340

177

52,0

16,09

5

Сильненський ліцей Цуманської селищної ради

320

75

23,4

6,8

6

Карпилівський ліцей Цуманської селищної ради

356

595

167,1

23,8

7

Грем’яченський ліцей Цуманської селищної ради

100

155

155,0

14,09

8

Башликівський ліцей Цуманської селищної ради

396

378

95,4

18,9

9

Цуманський ліцей Цуманської селищної ради

900

1274

141,5

27,1

10

Скреготівська початкова школа Цуманської селищної ради

25

17

68,0

5,6

11

Кадищенська початкова школо Цуманської селищної ради

42

22

52,3

7,3

  Проектна  потужність  11 закладів загальної середньої освіти  -  3319 місць,   при цьому навчається лише 3184 учнів,  що становить 91 %  загальної завантаженості шкіл.

     Середня наповнюваність класів по 11 закладах становить – 14,4 чол.  що є меншою ніж минулого навчального року (15,2) .  

   Прогнозована  перспективна кількість першокласників в закладах на найближчий період  також залишається невтішною. (Додаток 1)  Так у  поточному  навчальному році найбільша кількість першокласників  -99 учнів, у Цуманському ліцеї, а найменша у Берестянському ліцеї – 5 учнів.

     Аналізуючи  мережу  класів ми бачимо, що кількість дітей шкільного віку у громаді із кожним роком зменшується, що  значно впливає на мережу закладів та наповнюваність класів (Додаток 2).

    Порівнюючи дані про кількість учнів старшої школи, також прослідковується тенденція до зменшення. Крім того, випускники 9 класів закладів загальної середньої освіти все частіше для подальшого навчання обирають ЗО І-ІІ рівнів акредитації, професійно-технічні заклади освіти.

 Загальна кількість працюючих у закладах загальної середньої освіти 524 чоловік, при цьому педпрацівників -410,  обслуговуючого персоналу – 114 (Додаток 4).

На одну педагогічну  ставку припадає  в середньому 5,8 учнів, а кількість учнів на одиницю персоналу складає – 10,2.

 Всі заклади освіти в громаді підключено до швидкісного Інтернету, 18 класів  забезпечено інтерактивними поверхнями, 49 класів із засобами візуалізації. На сьогодні в школах громади налічується 173 одиниці комп’ютерної техніки. (Додаток 3).

    З року  в  рік зростає середня вартість утримання одного учня.  Враховуючи те, що державна освітня субвенція  покриває лише заробітну плату педагогічного персоналу,  громада  за рахунок місцевого бюджету фінансує  комунальні послуги та утримання технічного персоналу.  Так  вартість утримання одного учня Берестянського ліцею за 2023 рік складає 73 тис.грн.,  з них за рахунок освітньої субвенції – 48,9 тис.грн.; Городищенського ліцею – 69,8 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 49,1 тис.грн.;  Липненського ліцею – 35,8 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 25,7 тис.грн.;   Холоневицького ліцею – 46,6 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 33,1 тис.грн.; Сильненського ліцею – 87 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 57,3 тис.грн.;  Карпилівського ліцею – 22,6 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 17,2 тис.грн.; Грем’яченського ліцею – 42,8 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 34,9 тис.грн.; Башликівського ліцею – 33,3 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 23,8 тис.грн.; Цуманського  ліцею – 23,3 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 18,9 тис.грн.; Скреготівська початкова школа – 98,7 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 50,7 тис.грн.; Кадищенська початкова школа – 49,7 тис.грн., за рахунок коштів освітньої субвенції – 41,9 тис.грн.; Та в середньому по громаді освітня субвенція на одного учня складає  - 24,4 тис.грн. Тобто звичайна закономірність, чим менша кількість  учнівського контингенту у закладі, тим вища вартість утримання одного учня.

       Вищенаведені дані характеризують динаміку змін у мережі сільських шкіл як тривожну і таку, що все більше втрачає здатність забезпечувати високу якість загальної середньої освіти на селі. Типовими стали такі проблеми сільської школи, як застаріла матеріально-технічна база, відсутність основного навчального обладнання, недостатнє навчально-методичне забезпечення.

    Важливу роль у поліпшенні якості освіти відіграє забезпечення оптимальних умов для навчання кожної дитини, до яких у нашій громаді належить, насамперед, організація підвозу. У громаді наявна достатня кількість доріг з твердим покриттям, але стан їх вкрай незадовільний та потребують капітального ремонту. Питання  підвезення дітей та педагогів на сьогоднійшній день вирішено, заклади   забезпечені 4  шкільними автобусами. Останній новий шкільний автобус було отримано в жовтні 2023 року для учнів Сильненського ліцею. 

Важливим іноваційним кроком у сфері освіти є профільне навчання у старшій школі. У сільських школах відсутні  класи з поглибленим вивченням окремих предметів, що зумовлено малою наповнюваністю класів.

Метою плану впорядкування   мережі закладів загальної середньої освіти Цуманської селищної ради на 2023-2026 роки є цілеспрямований перехід освітньої системи до Нової української школи, що дасть можливість забезпечити нову якість освіти, доступність освітніх послуг, підвищення ефективності використання освітніх ресурсів.  

  

Напрями  впорядкування мережі закладів загальної середньої освіти

Цуманської селищної ради у 2023-2026 рр.

 

№ зп

Заходи

Термін виконання

1

Вивчення стану розвитку мережі навчальних закладів, визначення їх ефективності  щодо задоволення потреб населення у високоякісних освітніх послугах, соціальної та економічної доцільності, перспектив модернізації відповідно до демографічних показників

Щорічно 

2

Проведення детального аналізу:

стану будівель навчальних закладів, потребі у капітальному ремонті, реконструкції об’єктів, обсягу відповідного фінансування, наявності необхідних приміщень, внутрішніх вбиралень, водогонів, систем опалення, їдалень, тощо;

Протягом 2023-2026 років 

розташування навчальних закладів відносно місць проживання учнів і їх транспортної доступності,  можливості підвезення учнів до місць навчання і у зворотньому напрямку;

потреби у шкільних автобусах з урахуванням їх експлуатації;

рівня забезпечення педагогічними кадрами;

демографічної ситуації з прогнозуванням контингенту учнів на наступні 5 років;

потреби у поглибленому вивченні окремих предметів,  нових

форм організації навчального процесу, забезпечення варіативності освітніх послуг для забезпечення індивідуальних запитів учнів, зокрема обдарованої молоді, а також дітей з особливими освітніми потребами

3

Проведення громадського обговорення щодо перепрофілювання (зміну типу):

-комунального закладу освіти «Берестянський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Берестянська гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Городищенський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Городищенська гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Липненський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Липненська гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Холоневицький ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Холоневицька гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Сильненський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Сильненська гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Карпилівський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Карпилівська гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Грем’яченський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти «Грем’яченська гімназія» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області  (в структурі якої початкова школа)

- комунального закладу освіти «Башликівський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти ОЗО «Башликівський ліцей» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області (в структурі якої початкова та базова школа).

- комунального закладу освіти «Цуманський ліцей»  Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області у комунальний заклад освіти ОЗО «Цуманський ліцей» Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області (в структурі якої початкова та базова школа).

До 01.02.2025

4

Прийняття рішення  сільської ради про перепрофіліювання.

 

5

Здійснення організаційно-правових заходів у зв’язку із реорганізацією загальноосвітніх навчальних закладів:внесення відповідних змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських організацій

До 01.09.2027

   

6

 Внесення змін та доповнень  до перспективного плану модернізації та оптимізації закладів  загальної середньої освіти Цуманської селищної ради (включаючи зміни та доповнення до законодавства)

Протягом 2023-2026 років 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

                                                        

           

№ з/п

 

 

Заклад освіти

                           Кількість першокласників

(з 2023 р. – прогнозована кількість, враховуючи дітей, яким станом на 1 вересня виповнюється 6 років)

 

2023

- 2024н.р

2024 – 2025 н.р

2025 – 2026 н.р

2026

– 2027 н.р

 

    1.

Берестянський ліцей Цуманської селищної ради

5

0

5

6

 

    2.

Городищенський ліцей Цуманської селищної ради

14

12

9

15

 

3

Липненський ліцей Цуманської селищної ради

32

32

18

31

 

4

Холоневицький ліцей Цуманської селищної ради

14

16

10

11

 

5

Сильненський ліцей Цуманської селищної ради

7

5

6

5

 

6

Карпилівський ліцей Цуманської селищної ради

48

37

39

31

 

7

Грем’яченський ліцей Цуманської селищної ради

16

12

9

8

 

8

Башликівський ліцей Цуманської селищної ради

33

35

39

49

 

9

Цуманський ліцей Цуманської селищної ради

99

125

120

128

 

10

Скреготівська початкова школа Цуманської селищної ради

6

6

5

4

 

11

Кадищенська початкова школо Цуманської селищної ради

6

5

6

6

 

 

РАЗОМ

 280

285

266

294

 

                       

 

Демографічна ситуація

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

МЕРЕЖА

класів та контингент учнів закладів загальної середньої освіти станом на 01.01.2023

 

 

Фото без опису

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Продовження додатку 2

 

 

         Вступ   до  школи старшої ланки  (10-11 кл)

 

                                       2022/2026

 

Заклад освіти

 

 

 

 

 

Кількість учнів   9-го  - 11-го класів    за наступними  навчальними роками  (н.р)

 

 

2023/2024 н.р.

 

2024/2025 н.р.

 

2025/2026 н.р.

 

2026/2027 н.р.

 

 

9 клас

10

клас

 

11

клас

9

клас

10

клас

11

клас

9

клас

 

10

клас

11

клас

9

клас

10

клас

11

клас

 

 

Берестянський ліцей Цуманської селищної ради

11

7

9

10

11

7

11

11

11

10

11

11

 

 

Городищенський ліцей Цуманської селищної ради

7

6

7

7

7

6

7

7

7

9

7

7

 

 

Липненський ліцей Цуманської селищної ради

34

16

20

20

34

16

20

20

16

33

18

16

 

 

Холоневицький ліцей Цуманської селищної ради

17

11

12

19

17

11

19

17

11

22

20

19

 

 

Сильненський ліцей Цуманської селищної ради

6

8

5

6

6

8

6

5

8

6

5

6

 

 

Карпилівський ліцей Цуманської селищної ради

44

59

40

39

44

59

39

44

15

43

57

39

 

 

Грем’яченський ліцей Цуманської селищної ради

17

12

5

14

17

12

14

17

12

13

18

14

 

 

Башликівський ліцей Цуманської селищної ради

37

25

21

38

37

25

38

35

25

40

35

35

 

 

Цуманський ліцей Цуманської селищної ради

116

110

119

103

116

110

103

65

60

124

88

90

 

 

РАЗОМ

289

254

238

256

289

254

257

221

165

300

259

237

 

 

                                                     

 

 

 

Додаток 3

 

 

                    Кадрове забезпечення закладів освіти

 

2022/2023

 

 

 

       

 

№ з/п

Заклад освіти

Ставок працівників

Учнів на одну педагогічну ставку (18 год)

Кількість вакансій педагогічних працівників

Кількість вчителів пенсійного віку

 

 

 

Кількість учнів на одиницю персоналу

Педагогічних

Непедагогічних

1

Берестянський ліцей Цуманської селищної ради

24,03

11,05

3,99

0

4

4,36

2

Городищенський ліцей Цуманської селищної ради

24,57

9,5

3,83

0

2

4,48

3

Липненський ліцей Цуманської селищної ради

42,87

15

7,02

0

5

20,06

4

Холоневицький ліцей Цуманської селищної ради

30,17

13

5,87

0

4

4,54

5

Сильненський ліцей Цуманської селищної ради

23,09

9

3,11

0

2

3,78

6

Карпилівський ліцей Цуманської селищної ради

53,39

19

11,14

1

8

9,2

7

Грем’яченський ліцей Цуманської селищної ради

26,06

7,5

5,95

0

1

5

8

Башликівський ліцей Цуманської селищної ради

50,75

11,5

7,5

0

4

6,05

9

Цуманський ліцей Цуманської селищної ради

120

28

10,47

0

9

9,11

10

Скреготівська початкова школа Цуманської селищної ради

5,11

-

-

0

0

 

11

Кадищенська початкова школо Цуманської селищної ради

5,22

1

4,2

0

0

4,4

 

 

РАЗОМ

405,26

124,55

63,08

1

39

70,98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

 

 

 

                                           Матеріально-технічна база

 

 

 

№ з/п

Заклад освіти

Одиниць комп’ютерної техніки випуску після 2018 р., шт.

Кількість класів з інтерактивними поверхнями

Наявність підключення до швидкісного Інтернету, Так/Ні

1

Берестянський ліцей Цуманської селищної ради

11

1

так

2

Городищенський ліцей Цуманської селищної ради

8

  •  

так

3

Липненський ліцей Цуманської селищної ради

28

1

так

4

Холоневицький ліцей Цуманської селищної ради

7

1

так

5

Сильненський ліцей Цуманської селищної ради

4

-

так

6

Карпилівський ліцей Цуманської селищної ради

5

-

так

7

Грем’яченський ліцей Цуманської селищної ради

7

1

так

8

Башликівський ліцей Цуманської селищної ради

Комп’ютери-19, ноутбуки-38, класи із засобами візуалізації-24

9

так

9

Цуманський ліцей Цуманської селищної ради

Ноутбуки-15,комп’ютери-78,класи із засобами візуалізації-25.

6

так

10

Скреготівська початкова школа Цуманської селищної ради

4

-

так

11

Кадищенська початкова школо Цуманської селищної ради

4

-

так

 

РАЗОМ

277

 19

-

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

 

 

 

Вартість утримання учня в ЗЗСО

                                                                                                                                                                                                  тис.грн.

 

 

 

  № з/п

Заклад освіти

Вартість утримання              1-го учня

2023 р.

З них за рахунок коштів освітньої субвенції

1

Берестянський ліцей Цуманської селищної ради

73

48,9

2

Городищенський ліцей Цуманської селищної ради

69,8

49,1

3

Липненський ліцей Цуманської селищної ради

35,8

25,7

4

Холоневицький ліцей Цуманської селищної ради

46,6

33,1

5

Сильненський ліцей Цуманської селищної ради

87

57,3

6

Карпилівський ліцей Цуманської селищної ради

22,6

17,2

7

Грем’яченський ліцей Цуманської селищної ради

42,8

34,9

8

Башликівський ліцей Цуманської селищної ради

33,3

23,8

9

Цуманський ліцей Цуманської селищної ради

23,3

18,9

10

Скреготівська початкова школа Цуманської селищної ради

98,7

50,7

11

Кадищенська початкова школо Цуманської селищної ради

49,7

41,9

 

РАЗОМ

516,6

401,5

         

 

                          

                     Освітня субвенція на одного учня складає  24,4  тис.грн.

 

 

 

 

 

Додаток 6

 

 

Підвезення

№ з/п

Заклад освіти

Кі-сть учнів, що підвозяться

Населені пункти, з яких здійснюється підвіз учнів та їх кількість

с.Кадище

с.Скреготівка

с.Ромашківка

с.Дубище 

с.Клубочин

с.Знамирівка

Смт.Цумань (Застав'я)

1

Берестянський ліцей Цуманської селищної ради

0

 

 

 

 

 

 

 

2

Городищенський ліцей Цуманської селищної ради

0

 

 

 

 

 

 

 

3

Липненський ліцей Цуманської селищної ради

0

 

 

 

 

 

 

 

4

Холоневицький ліцей Цуманської селищної ради

12

 

 

 

 

 

12

 

5

Сильненський ліцей Цуманської селищної ради

7

 

 

 

 

7

 

 

6

Карпилівський ліцей Цуманської селищної ради

0

 

 

 

 

 

 

 

7

Грем’яченський ліцей Цуманської селищної ради

32

 

32

 

 

 

 

 

8

Башликівський ліцей Цуманської селищної ради

60

 

 

23

37

 

 

 

9

Цуманський ліцей Цуманської селищної ради

60

20

 

 

 

 

 

40

10

Скреготівська початкова школа Цуманської селищної ради

0

 

 

 

 

 

 

 

11

Кадищенська початкова школо Цуманської селищної ради

0

 

 

 

 

 

 

 

 

РАЗОМ

171

20

32

23

37

7

12

40

 

 

 

Начальник  відділу освіти, молоді та спорту Цуманської селищної ради                                                         


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь