Цуманська громада
Волинська область, Луцький район

Про затвердження Комплексної Програми розвитку агропромислового комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік

Дата: 10.02.2022 14:44
Кількість переглядів: 321

Фото без опису

ЦУМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

Проєкт

РІШЕННЯ

 

від            2022 р.                  смт Цумань                                 №

 

Про затвердження Комплексної Програми розвитку агропромислового комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік

 

Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою розвитку тваринництва, рослинництва, органічного виробництва, враховуючи пропозиції постійної комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Комплексну Програму розвитку агропромислового комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік (додаток 1).

2. Затвердити напрямки діяльності та заходи Комплексної програми підтримки галузі агропромислового комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік (додаток 2).

3. Затвердити порядок надання та використання коштів селищного бюджету на виконання заходів Комплексної програми розвитку галузі агропромислового комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік (додаток 3).

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (голова комісії – Пелих М.В.) та на постійну комісію з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою (голова комісії – Януль Н.В.).

 

 

Селищний голова                                                                    Анатолій ДОРОШУК

 

Григор’єва, 94355

 

Додаток 1

до рішення «Про затвердження Комплексної

Програми розвитку агропромислового

Комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік»

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням сесії Цуманської селищної ради

від              р. №

 

КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА

розвитку агропромислового комплексу Цуманської  селищної  ради

на 2022 рік

                                                                                             

 Паспорт Комплексної програми

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Виконавчий  комітет Цуманської  селищної ради

2.

Розробник Програми

Виконавчий  комітет  Цуманської селищної  ради

3.

Відповідальний виконавець Програми

Виконавчий  комітет  Цуманської селищної  ради

4.

Учасники Програми

Цуманська  селищна  рада, сільськогосподарські товаровиробники, фермерські господарства, власники особистих селянських господарств

5.

Термін реалізації Програми

2022 рік

6.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Селищний  бюджет Цуманської  селищної  ради, Волинський обласний бюджет, інші кошти, не заборонені чинним законодавством

7.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього тис. гривень,

у тому числі:

86,0

1)

кошти  загального обласного бюджету, тис. гривень

23,0

2)

кошти  селищного бюджету, тис. гривень

63,0

 

 

 

 

 

 

 

Комплексна програма розвитку галузі агропромислового комплексу (АПК – далі) Цуманської   селищної  ради на 2022рік (далі – Комплексна програма) спрямована на реалізацію фінансової  підтримки  сільськогосподарських  товаровиробників,  фермерських  господарств  та  особистих  селянських  господарств.

 

І. Аналіз стану розвитку агропромислового комплексу в Цуманській селищній  раді  та проблемні питання, які потребують вирішення.

 

         Аграрний сектор є одним з основних бюджетоутворюючих секторів економіки, частка якого займає друге місце серед секторів економіки у товарній структурі експорту. Агропромисловий  комплекс  в  Цуманській  селищній  раді  працює  над  реалізацією  основних  положень державної  аграрної  політики,  спрямованої  на  забезпечення  продовольчої  безпеки,  утвердження  конкурентоспроможної продукції  на  ринку  сільськогосподарської  продукції.

Зусилля   працівників  агропромислового  комплексу спрямовані  на  виконання  завдань,  визначенних  Комплексною  Програмою  галузі  агропромислового  комплексу  Цуманської  селищної  ради  на  2022 рік.

Сільськогосподарська  діяльність  провадиться  на всій  території  Цуманської  селищної  ради. Найгострішими  проблемами  на  селі є відсутність мотивації  до  праці,  трудова  міграція,  безробіття,  занепад  соціальної  інфраструктури, зміни клімату.

Цуманська  селищна  рада, а саме сільськогосподарські товаровиробники спеціалізуються на розвитку вирощування овочівництва, зернових культур та органічного ягідництва. В господарствах усіх форм власності утримується  велика рогата  худоба молочного напряму продуктивності. В  особистих  селянських  господарствах  утримується  1052 корови,  з  них  32  корови  перебувають  на  утримані господарів, які мають у господарстві три і більше корови. Бджільництво Цуманської  сільської  ради реалізує запилювально-медовий напрям діяльності. Важливим економічним показником галузі є виробництво додаткових продуктів бджільництва – прополісу, квіткового пилку, маточного молочка, трутневого гомогенату, бджолиної отрути, які є основою для виготовлення цінних лікувальних препаратів та продуктів харчування.

Пасіки медово-товарного напрямку створюються і утримуються на території громади з достатньо багатою медоносною рослинністю. Бджолозапилення сприяє підвищенню врожайності сільськогосподарських культур на 30-50 відсотків і навіть більше, залежно від виду рослин та умов запилення. Крім того, підвищується якість плодів та насіння, збільшується їхня натуральна вага.

На територіїї  Цуманської  селищної  ради протікають 3 річки – Путилівка в смт. Цумань, Кормін в с. Берестяне та Черемошна в с. Липне; розташовано 25 ставків, з них у смт. Цумань загальна площа – 7,8097 га, в с. Кадище – 3,8554 га, в с. Берестяне – 107,97 га, в с. Липне – 3,5734 га, в с. Холоневичі – 4,00 га, в с. Грем’яче -25,09 га,в с. Карпилівка – 2 га,в с. Дубище – 173,77 га.

Потужно функціонує  спеціалізоване рибне господарство підприємство ТОВ «Цумань Риба», здійснює відтворення  молодих цінних видів риб, вирощує рибо посадковий матеріал для власних потреб та товарну рибу на реалізацію. З метою забезпечення населення рибою з місцевих водойм та ефективного їх використання  необхідно здійснювати передачу водних об’єктів в оренду на конкурентних засадах.

Цуманській  селищній  раді  зернове  господарство  було  і  залишається  найпотужнішою  складовою  галузі    рослинництва. Упродовж останніх десяти років структура посівних площ району зазнала суттєвої трансформації. Причиною цього є ряд чинників, зокрема зміна клімату та значні досягнення селекціонерів у виведення високоадаптивних сортів та гібридів, що дозволило успішно вирощувати сільськогосподарські культури, які раніше не застосовувалися у наших широтах. Першочергові завдання щодо розвитку зерновиробництва спрямовані на подолання негативних кризових явищ, створення сприятливих умов та стабілізації агропромислового виробництва регіону.

Найважливішим завданням є збільшення виробництва зерна, підвищення сталості зернового господарства на основі вдосконалення структури посівних площ, зростання врожайності, ефективного використання мінеральних і органічних добрив, максимального розширення посівів на меліорованих землях і на землях в районах достатнього зволоження, впровадження нових високоврожайних сортів і гібридів. Для недопущення занепаду виробництва жита доцільно запровадити дотаційну підтримку його виробництва.

  Цуманській  селищній  раді  виробництвом овочів займаються фермерські та особисті селянські господарства. Перспективою для овочівництва є розширення вирощування овочів закритого ґрунту, запровадження крапельного поливу та будівництво овочесховищ.

В Цуманській  селищній  раді по всіх  категоріях  господарств  є   в наявності  плодоягідні  насадження.  Серед  них  найбільше  зерняткових  та  кісточкових.  З  них  значні площі плодоягідних культур вирощуються в особистих селянських господарствах, облік яких ведеться на розрахунковій основі. Періодичний обмін досвідом між фермерами та власниками особистих селянських  господарств сприяють диверсифікації сільськогосподарського виробництва, зокрема збільшенню площ під плодово-ягідними культурами. Наявні сертифікати органічного виробництва та полуницю, малину, що дозволяє виробнику сировини вийти на вищий рівень продажів.

Для ефективного ведення сільськогосподарського виробництва в сучасних умовах власникам та землекористувачам земельних ділянок, перш за все необхідно мати вичерпну агроекологічну інформацію про стан родючості ґрунтів кожного поля, ділянки, яка використовується в господарстві. Необхідною умовою для забезпечення охорони родючості ґрунтів та ефективного ведення господарської діяльності є раціональне використання ґрунтових ресурсів, створення сприятливого екологічного середовища, покращення і підвищення ерозійної стійкості природних ландшафтів. Для збереження та подальшого відтворення родючості ґрунтів необхідно нарощувати об’єми застосування органічних добрив (гній ВРХ, побічна рослинна продукція, сидерати та інші види нових, концентрованих органічних добрив). Внесення мінеральних добрив необхідно здійснювати за результатами агрохімічного обстеження та розрахунків на запланований врожай.

З метою підтримки заходів, спрямованих на зменшення негативного впливу, власникам та землекористувачам необхідно проводити агрохімічне обстеження ґрунтів. Заходами програми за необхідності буде передбачено корінне покращення сіяних та природних пасовищ на малопродуктивних землях, господарське використання яких є екологічно та економічно неефективним.

Інфраструктура аграрного ринку  Цуманської селищної  ради представлена сільськогосподарським виробничим кооперативом,  мережею торгових закладів системи Цуманського спожтовариства, роздрібними ринками,  холодильними установками. Особисті селянські господарства займають провідні позиції з виробництва сільськогосподарської продукції й залишаються основним джерелом доходів сільського населення. В основному це господарства сімейного типу, що виробляють, споживають та реалізують сільськогосподарську продукцію. Зменшення питомої ваги виробництва продукції особистими селянськими господарствами зумовлено, в першу чергу, збільшенням ефективності виробництва у великотоварних сільськогосподарських підприємствах.

ОСГ  роблять  вагомий  внесок  у  виробництво  зернових,  цукрових  буряків,  картоплі  та  овочів,  тваринницької  продукції  -  мяса, молока, яєць. Технічна   оснащенність  ОСГ  в Цуманській  селищній  раді є  недостатньою. Першочерговим завдання є забезпечення ОСГ високоякісним насіннєвим матеріалом, розширення випуску засобів малої механізації, створення сприятливих умов для реалізації вирощеної та виробленої продукції.

 

ІІ. Проблеми, на розв’язання яких спрямована Комплексна програма

 

В агропромисловому комплексі залишаються проблеми, які потребують посиленої уваги та вирішення у 2022 році:

  • наявність облугуючих, зарослих лісом та чагарником земель сільськогосподарського призначення;
  • проблеми збуту сільськогосподарської продукції;
  • нераціональне використання природно-ресурсного потенціалу;
  • недостатня мотивація до кооперації та укрупнення дрібних сільсько- господарських товаровиробників, низький рівень матеріально-технічного забезпечення СОК, відсутність лідерів для їх створення;
  • низький рівень матеріально-технічної бази сільськогосподарських підприємств, застосування застарілих технологій сільськогосподарського виробництва;
  • дефіцит фінансових ресурсів та обігових коштів у суб’єктів аграрного бізнесу;
  • несприятливі інвестиційні умови для розвитку міні-переробки продукції;
  • низький рівень використання потенціалу меліорованих земель;
  • неінформованість значної частини сільськогосподарських товаровиробників про кон’юнктуру ринку, умови ведення бізнесу, прогресивні технології ведення аграрного виробництва.

 

ІІІ. Мета Комплексної програми

 

Метою даної Програми є створення організаційно-економічних умов для ефективного соціально спрямованого розвитку аграрного сектору, стабільного забезпечення населення якісною та безпечною місцевою сільськогосподарською продукцією та промисловості – сільськогосподарською сировиною; нарощування обсягів виробництва та розширення ринків збуту сільськогосподарської продукції,  здійснення  переробки  всієї  вирощеної  продукції

 

  1.  Шляхи розв’язання проблем, обсяги фінансування

 

З метою розв’язання існуючих проблем розвитку агропромислового комплексу селищної  ради  передбачається здійснювати фінансування заходів Комплексної програми, відповідно до додатку «Напрямки діяльності та заходи Комплексної програми підтримки галузі агропромислового комплексу на 2021 рік».

Для досягнення основних цілей Програми необхідною умовою є фінансування з обласного бюджету програм фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі відповідно до Комплексної програми розвитку агропромислового комплексу Волинської області на 2016 – 2021 роки.

 

  1. Завдання і заходи Комплексної програми

 

Вирішення проблем аграрної галузі передбачається шляхом:

  • розвитку напрямку виробництва органічної сільськогосподарської продукції;
  • розвитку землеробства через стимулювання виробництва зерна жита;
  • підтримки розвитку галузі тваринництва, нарощування поголів’я ВРХ;
  • залучення капітальних інвестицій у галузь тваринництва шляхом співфінансування (відшкодування) будівництва (облаштування) міні-доїльних залів, молокопроводів, забійних цехів з різних джерел фінансування;
  • розвитку інфраструктури аграрного ринку, обслуговуючої кооперації;
  • сприяння суб’єктам підприємницької діяльності у розвитку аграрного бізнесу в галузі овочівництва та ягідівництва із застосуванням новітніх технологій (диверсифікація виробництва);
  • підтримка та розвиток особистих селянських господарств, які утримують три і більше корів – сімейних (родинних) ферм;
  • створення належних умов з трансформації особистих селянських господарств в інші організаційно-правові форми господарювання.

 

 

VІ. Очікувані результати виконання Комплексної програми

 

Виконання Комплексної програми забезпечить сталий розвиток агропромислового комплексу регіону, підвищить ефективність виробництва, покращить забезпечення населення продуктами харчування за доступними цінами, сприятиме зростанню рівня життя та доходів жителів села.

У результаті виконання Комплексної програми та реалізації запропонованих заходів очікується:

  • збільшення обсягів виробництва основних видів сільськогосподарської продукції;
  • насичення товарних ринків конкурентоспроможною вітчизняною продукцією протягом року;
  • збереження та підвищення родючості ґрунтів, поліпшення агроекологічного стану ґрунтового покриву земель сільськогосподарського призначення;
  • зростання доходів власників особистих селянських господарств;
  • виробництво органічної продукції.

 

  1. Координація та контроль за ходом  виконання Комплексної програми

 

Координацію та контроль за виконанням заходів і завдань Комплексної програми здійснює Виконавчий комітет Цуманської селищної ради. З метою здійснення реалізації Комплексної програми з питань АПК відповідальний виконавець повинен вести облік фізичних осіб, які мають право на отримання дотацій. При необхідності Комплексну програму з розвитку АПК можна змінювати та доповнювати.

 

 

Секретар селищної ради                                                                         Тетяна ЯНУЛЬ

 

 

Додаток 2

до рішення «Про затвердження Комплексної

Програми розвитку агропромислового

комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік»

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням сесії Цуманської селищної ради

від                 р. №

 

Напрямки діяльності та заходи Комплексної програми підтримки галузі агропромислового комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік

 

№ п/п

Назва напрямку діяльності

Заходи

Виконавці

Термін виконання

Джерела фінансування

Всього коштів, грн

2022 р, грн

Очікувані результати

 

1

2

3

4

5

6

7

10

11

 

1

Фінансове стимулюва

ння ОСГ

 

Виплата дотації власникам ОСГ, які утримують три  і більше корів

Виконавчий комітет  Цуманської  селищної ради

2022 рік

Селищний бюджет (виплата дотації власникам ОСГ, які утримують три і більше корів)

8 000

8 000

Збільшення поголів’я корів, товарності молока

 

Управління агропромислового розвитку Волинської облдержадміністра-ції

Обласний бюджет (виплата дотації власникам ОСГ, які утримують три і більше корів)

 8 000

8 000

 

2

Поліпшення племінних та продуктивних якостей тварин

Виплата коштів за осіменіння корів

Виконавчий комітет Цуманської селищної ради

2022 рік

Селищний бюджет (Виплата коштів за осіменіння корів)

10 000

10 000

Збільшення поголів’я ВРХ

-

Збільшення поголів’я ВРХ

3

Часткове відшкодування вартості послуг із сертифікації виробникам органічної продукції

Виплата коштів за розробку сертифікатів

Управління агропромислового розвитку Волинської облдержадміністрації

2022 рік

Обласний бюджет (Виплата коштів за розробку сертифікатів)

15 000

15 000

Розвиток органіч-

ного вироб-

ництва сільсько-господа-

рської продукції

 

Виконавчий комітет Цуманської селищної ради

Селищний бюджет (Виплата коштів за розробку сертифікатів)

15 000

15 000

 

4

Дотація за наявні бджолосім’ї

Виплата коштів за наявні бджолосім’ї

Виконавчий комітет Цуманської селищної ради

 

2022 рр.

Селищний бюджет (Виплата коштів за наявні бджолосім’ї)

30 000

30 000

Збільшення кількості та поліпшення утримання бджолосімей

 

 

Всього коштів обласного бюджету, грн

23 000

23 000

 

 

 

Кошти селищного бюджету, грн

63 000

63 000

 

 

Разом, грн

86 000

86 000

 

                             

 

 

Секретар селищної ради                                             Тетяна ЯНУЛЬ

Додаток 3

до рішення «Про затвердження Комплексної

Програми розвитку агропромислового

комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік»

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням сесії Цуманської селищної ради

від                 р. №

 

ПОРЯДОК

надання та використання коштів селищного бюджету на виконання заходів Комплексної програми розвитку галузі агропромислового комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік

 

1. Загальні положення

               1.1. Порядок надання та використання коштів місцевого бюджету на виконання заходів Комплексної програми розвитку галузі агропромислового комплексу  Цуманської селищної ради  на 2022 рік (далі – Порядок), розроблений відповідно до статей 20, 91 Бюджетного кодексу України, статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення селищної ради від               №  «Про затвердження Комплексної  Програми розвитку агропромислового Комплексу Цуманської селищної ради на 2022 рік».

1.2. Порядок визначає та регулює механізм надання і використання коштів селищного бюджету на виконання заходів Програми.

1.3. Головним розпорядником коштів є Цуманська селищна рада.

 

2. Надання та використання коштів з селищного бюджету.

            2.1. Бюджетні кошти спрямовуються на  виконання заходів Програми згідно напрямів діяльності  :

- виплата дотації власникам особистих селянських господарств (далі власникам ОСГ), які утримують троє і більше корів та штучне осіменіння корів;

- виплата коштів за осіменіння корів;

- часткове відшкодування вартості послуг із сертифікації виробникам органічної продукції;

- дотація за наявні бджолосім’ї;

- фінансова підтримка заходів із корінного покращення природних  пасовищ.

2.2. Пропозиції щодо розподілу бюджетних призначень формує постійна комісія селищної ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва в межах обсягів визначених Програмою.

            2.3. Будь – яка дотація чи виплата не здійснюється:

     - одержувачам, яких визнано банкрутами або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

      - юридичним особам за наявності заборгованості по податках і зборах до бюджетів усіх рівнів.

2.4. Для визначення одержувачів дотацій, відповідно до заходів Програми, проводиться збір документів, які реєструються та рішення щодо виплати дотації приймається на засіданні виконавчого комітету.

2.5. Субвенції спрямовуються за напрямами наведеними нижче.

 

Виплата дотації власникам ОСГ, які утримують три і більше корів та

штучне осіменіння корів

Бюджетні кошти  на дотацію власникам ОСГ, які утримують три і більше корів та штучне осіменіння корів спрямовуються на виплату дотації за наявне поголів’я корів та на погашення  кредиторської заборгованості у разі виникнення такої на кінець бюджетного року у наступному бюджетному році. Розмір дотації визначається з розрахунку до 150 гривень на одну наявну корову для власників 3 і більше корів.

Для виплати дотації власникам ОСГ, які утримують 3 і більше корів селищна рада приймає рішення на засіданні виконавчого комітету.

Для отримання дотації власник ОСГ подає до Комісії наступні документи:

     - заяву на виплату дотації із зобов’язання на повернення до відповідних місцевих бюджетів отриманих коштів у разі зменшення поголів’я корів станом на 1 січня наступного року без умотивованих висновків ветеринарного лікаря, або виявлених порушень контролюючими органами;

     - копію паспорта власника ОСГ та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду фізичній особі (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби - копію відмітки у паспорті);

- копії паспортів на велику рогату худобу;

     - витяг з єдиного державного реєстру тварин, що підтверджує наявність корів в господарствах фізичних осіб;

     - довідку про відкриття рахунку в банку.

Подані документи приймаються відповідальною особою відділу землевпорядкування комунальної власності та екології, яка включає одержувача до реєстру осіб, які мають право на дотацію за  утримання трьох і більше корів, формує та подає реєстр на виплату дотації власникам ОСГ, які утримують 3 і більше корів (далі – реєстр) за засідання виконавчому комітету Цуманської селищної ради для прийняття рішення. Виконавчий комітет приймає рішення, надає реєстр фактично нарахованих сум відділу бухгалтерського обліку та звітності для подальшого фінансування.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності Цуманської селищної ради відповідно до поданих зведених реєстрів реєструє бюджетні зобов’язання по загальному фонду за КТКВ 160903 «Програми в галузі сільського господарства, лісового господарства, рибальства та мисливства».

Відділ фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Цуманської ради здійснює фінансування на підставі зареєстрованих зобов’язань за звітний період, також виплачує дотацію власникам ОСГ, які утримують 3 і більше корів шляхом перерахунку через рахунки одержувачів, відкритих в установах банків відповідно до зареєстрованих фінансових зобов’язань. Операції, пов’язані з використанням коштів, здійснюються відповідно до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів. У випадку зменшення поголів’я корів (крім випадків обумовлених набутими хворобами, що підтверджено довідками Державної ветеринарної служби) власники ОСГ повертають отримані кошти до селищного бюджету шляхом перерахування їх на відповідний рахунок. Виплата дотації за штучне осіменіння корів здійснюється відповідно до укладеного договору між виконавцем осіменіння та Цуманською селищною радою.

 

 

Виплата коштів за осіменіння корів

Бюджетні кошти  на дотацію поліпшення племінних та продуктивних якостей тварин спрямовуються на виплату дотації за проведення осіменіння корів і телиць відповідно до акту виконаних робіт.

Виконавець робіт забезпечує проведення штучного осіменіння корів і телиць в особистих селянських господарствах Цуманської селищної ради відповідно до укладеного договору між виконавцем робіт відповідно до чинного законодавства та Цуманської селищної ради (замовник).

 Для отримання дотації за штучне осіменіння корів виконавець осіменіння подає:

  • акт виконаних робіт по штучному осіменінню та акт прийому-передачі виконаних робіт, реєстр наданих послуг.

Собівартість послуги на проведення штучного осіменіння однієї корови згідно калькуляції становить       гривень, з них         гривень сплачує власник ОСГ. Вартість відшкодування однієї послуги складає           гривень за одне осіменіння, але не більше двох відшкодувань у рік на одну корову, телицю.

Виконання робіт здійснюється до 15 грудня 2022 року, після чого виконавець представляє замовнику оригінали акту виконаних робіт по штучному осіменінню корів та телиць та акт приймання-передачі виконаних робіт. Замовник зобов’язується здійснити оплату коштів після підписання відповідних документів.

 

Часткове відшкодування вартості послуг із сертифікації виробникам органічної продукції.

Часткове відшкодування вартості послуг із сертифікації виробникам органічної продукції спрямовується одноразово виробникам органічної продукції, протягом перших двох років після одержання сертифікату, шляхом часткового відшкодування до 50 відсотків вартості понесених витрат, але не більше ніж 15 тис. грн на 1 господарство.

Визначення виробників органічної продукції, яким виділятимуться бюджетні кошти на часткове відшкодування вартості послуг із сертифікації виробництва, здійснюється виконавчим комітетом селищної ради.

Для отримання часткового відшкодування витрат одержувачі подають відділу землевпорядкування комунальної власності та екології наступні документи:

- заявку;

- завірену копію сертифіката відповідності;

- копію договору між суб’єктом господарювання та відповідним сертифікаційним органом на проведення робіт із підтвердження відповідності виробництва органічної продукції та видачі сертифіката;

- копії платіжних документів, що підтверджують сплату відповідних коштів згідно з вищезазначеним договором, завірені банківською установою;

- довідку про банківські реквізити;

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань;

- довідку про відсутність заборгованості за податками та зборами;

- копію фінансової звітності, завірену підприємством (баланс форма 1, звіт про фінансові результати форма 2).

Подані документи відділ землевпорядкування комунальної власності та екології реєструє в журналі реєстрації, та подають його на розгляд виконавчого комітету селищної ради для отримання рішення та дозволу на виплату дотації.

Виконавчий комітет селищної ради приймає рішення про розмір часткового відшкодування витрат за проведену сертифікацію. У разі прийняття рішення про відмову в наданні часткового відшкодування, комісія у триденний строк після його прийняття надсилає заявнику відповідь з обґрунтуванням причин відмови.

Відділ бухгалтерського обліку Цуманської ради здійснює фінансування на підставі зареєстрованих зобов’язань за звітний період та виплачує кошти шляхом перерахунку через рахунки одержувачів, відкритих в установах банків відповідно до зареєстрованих фінансових зобов’язань.

 

Виплата коштів за наявні бджолосім’ї

Дотація за бджолосім’ї надається на безповоротній основі фізичним особам та суб’єктам господарювання, які є власниками бджолосімей, за наявні в поточному році від 4 до 9 бджолосімей у розмірі 150 гривень за бджолосім’ю.

Для отримання дотації за бджолосім’ї фізичні особи та суб’єкти господарювання, які є власниками бджолосімей, подають за місцезнаходженням пасіки до Цуманської селищної ради до 1 жовтня поточного року такі документи:

  • копію ветеринарно-санітарного паспорта пасіки;
  • копію довідки про відкриття поточного рахунка, виданої банком (суб’єкти господарювання);
  • копію довідки або договору про відкриття рахунка в банку (фізичні особи);
  • копію паспорта громадянина України (фізичні особи);
  • довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі (суб’єкти господарювання);
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами).

Відділ землевпорядкування комунальної власності та екології до 1 грудня складає відомість фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які є власниками бджолосімей і мають право на отримання дотації за бджолосім’ї (далі — відомості на отримання дотації за бджолосім’ї), та подають її на розгляд виконавчого комітету Цуманської ради для отримання рішення та дозволу на виплату дотації.

На підставі рішення виконавчого комітету Цуманської селищної відділом бухгалтерського обліку селищної ради здійснюється виплата дотації на наявні бджолосім’ї через банки розподіл бюджетних коштів між фізичними особами та суб’єктами господарювання, які є власниками бджолосімей і яким нарахована дотація за бджолосім’ї.

За необхідністю (якщо виконавчому комітету стане відомо, що бджолосім’ї відсутні у господарстві особи, що отримала вказану виплату) протягом 6 місяців з дати отримання вказаної виплати комісією з питань земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища та житлово-комунального господарства буде здійснено перевірку утримання та кількості бджолосімей, за які фізичні особи та суб’єкти господарювання отримали виплату коштів за наявні бджолосім’ї.

 

3. Звітність і контроль

3.1. Фінансова звітність про використання коштів селищного бюджету складається і подається в установленому порядку.

3.2. Відповідно до законодавства відповідальність несуть:

- за достовірність поданих документів на розгляд комісій - одержувачі;

- за достовірність і якість наданих послуг, виконаних робіт - надавачі таких послуг, виконавці робіт;

- за достовірність поданих зведених реєстрів несе комісія селищної ради.

3.3. Відповідальність за цільове використання коштів несуть розпорядники коштів.

 

 

Секретар селищної ради                                                                            Тетяна ЯНУЛЬ

Григор’єва

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь